Attila Connecting People

De vreo lună și mai bine, un amic de-al meu Richard mă bate la cap cu porcul lui mistreț, în sensul că, după ce a găsit un pui de mistreț prin locurile pe unde-i place să haihuiască, l-a luat acasă, l-a îngrijit, i-a dat să mănînce, l-a filmat și și-a zăpăcit toți amicii cu Attila în sus și Attila în jos. Nu o spun într-un sens ironic, ci dimpotrivă. Aventura lui cu Attila seamănă cu nebunia aceea febrilă care-i apucă pe unii părinți cînd vorbesc despre copilul lor. Adevărul e că porcușorul e simpatic și cred că e chiar emoționant să vezi coșcogea bărbatul îngrijind un mistreț cu atîta entuziasm.

De ieri mistrețul Attlila s-a mutat din apartamentul lui Richard la Delfinariul din Constanța, unde-l puteți vedea jucîndu-se cu delfinii de data asta. Să sperăm că n-o să-și înfigă colții în ei cînd o crește mare. Bineînțeles mai sperăm că Năstase nu-l va vîna cu pușca-n mînă că nu știu, zău, nu bag mîna în foc pentru furiile unui hun pe nume Richard haha, ca să vezi, e de-ajuns să găsești un pui de porc și să-ți vezi amicii în lumina unei noi duioșii.

Oh, Richard, sper să n-ai plîns la despărțire, că chiar mă faci să-mi pară rău că n-am ajuns la Delfinariu pe timp de furtună să-ți fac niște poze spre nemurire.

2 Comments

  1. Mulţumesc, femeie! Muream şi io de trăsnaia asta nu aflam. Zău că mi-ar fi părut rău să ratez vizionarea acestui filmuleţ. Am stat şi m-am zgâit la el mai ceva ca la filmele lui Trier. :)))
    Ce să zic? Viaţă lungă şi îmbelşugată lui Attila. E de toată isprava creatura. 🙂

    Like

  2. Porcusorul e simpatic si foarte…porc,dar catelul e preferatul meu! Cit poate fi de ingaduitor,as putea spune chiar matern(patern),tinind cont de faptul ca attila i-a invadat spatiuL! Chiar,catelul era operat? Il iubesc,bravo cutzu’!

    Like

Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.