M-am dat pe telenovele

la_foto

 

la_foto

 

Orice limbă cunoscută e ca mersul pe bicicletă. Odată învățată nu se mai uită. Mi-a fost teamă că mi-am uitat limba maternă, nici vorbă. ce vedeți în imaginile de mai sus sunt Bediha și Canan (citit Bedia și Gianan), două personaje din telenovela turcească ”Canan”, care rulează pe Antena 1. Pozele sunt făcute de familia din Spania, care mă întreabă dinainte dacă știu cine a violat-o pe Canan în noaptea de Revelion Sonrisa)) Bineînțeles că nu știu.

Tan tanaaaa…

10 responses to “M-am dat pe telenovele

  1. Las’ ca stiu io,acu’,vrei sa ma faci sa ma uit la telenovele! De fapt ,cred ca am vazut ceva,dar neavind rabdare sa le urmaresc,n-am apucat sfirsitul,ca sa vad cum e cu traducerea!
    Promit sa caut un…sfirsit de episod, doar de dragul de ati vedea numele acolo!
    Pupam a la turca,bre!

    Like

  2. lasa femeie, nu te chinui sa vezi cum e cu traducere, nu conteaza. oricum e la inceput, si oricum sintem 4 turcaleti care fac treaba asta – ca asa e cu telenovelele – “e” multe episoade :d

    verifica martea, daca tot n-ai ce face. hai cu ocazia asta vedem si noi o telenvea cap-coada haha!

    Like

  3. oricum, sunt mai misto “telenovelele” turcesti decat oricare alte productii…inca mai exista valori morale si sociale si mai ales, fineturi mari de limbaj si de jocuri de culise.si mai ales, slice of life, nu prea exista artificiul ala stupid…
    super job…nu mai citesc nopti orientale,ma pun uit la film 😀

    Like

  4. Delia, ma bucur ca-ti plac mai mult decit Noptile Orientale :))) asta inseamna ca traduc mai bine decit scriu, ceea ce e bine, macar intr-un domeniu excelez hihi…

    ma, cel putin actorii astora nu-s patetici, ca la cit si-au smuls spaniolii camasa de pe ei si spanioloaicele paru din cap…

    Like

  5. Este o telenovela foarte frumoasa. Am mai vazut telenovele turcesti si chiar ma bucur ca nu semana deloc cu cele mexicane…. actiunea, deznodamatul,replicile sunt mult mai intresant, cu mult mai mult cap scrise…

    La final am o intrebare: stii unde pot gasi “Gülay – Yağmurun kaderi” tradusa?

    Like