Șuncă cît cuprinde

9789734622030-1857534Nu mă obosește nimic mai mult pe pămîntul ăsta decît dualitatea, triplicitatea și multiplicitatea oamenilor. Dar, mă rog, e problema mea și nu am învățat încă să tac mai mult spre o tăcere definitivă. Blestemul scrisului mă urmărește. Bifez așa:

  • Jocuri duble cu măsură
  • Cîrtițe sub descoperire
  • Mi-amintesc de vorba aia: ograda e aceiași, prostul diferă
  • Gagici pe care nimeni n-ar da o viagră
  • Cărți cu ”dă și la mine, că-ți fac o biografie de stă mîța-n dunga biscuitelui”
  • Exituri visate, dar nici pe-alea nu mai are rost să le bag în seamă
  • N. B. să nu uit dracu să-mi cumpăr bilet la loto
  • Și după 8 ani de la anunțul ”Marelui proiect”, cred că e timpul să-l scriu odată și să vă spun ce cred eu despre ”o să facem”, ”o să dregem” și-o ”să spargem avioane cu pieptul”
  • Mă interesează moda în ultima vreme, mai mult decît un eveniment ratat – de 4 ani numai la așa ceva nimeresc, dar de-acum voi și scrie despre ele, cu riscul de a mă considera lumea ”slabă și a dracu”
  • și terasele, desigur, dar numai dacă e vreo companie fără pitici pe creier.
  • Deci e clar, o să mor singură, înconjurată de cărți și pisici salvate de la moarte.
Leave a Reply

