Carțile lunilor iulie-august

IMG_20150907_084746Cum am avut parte de o vară plimbăreață, combinată cu înlocuiri de colege plecate în concedii, am citit mai puțin și nici n-am avut timp de scris (pe blog), deși mi-aș fi dorit să am o activitate mai susținută și aici. Mna, bine că m-am plimbat, nu ca vara trecută, sau ca acum două veri…

Între plimbările astea (de la mare la munte și invers) am citit așa:

  1. Liza Marklund – Explozii în Stockholm (partea a 3-a din seria Annika Bengtzon, cînd jurnalista devine de data asta șefă de investigații)
  2. David R. Hawking – Letting Go. Calea renunțării (a cărei recomandare o aveți aici, pe Mala Hierba)
  3. Joan Andersen – Un an la malul mării (despre o tipă care se rupe pentru un an și se separă de toate – copii, soț etc. – să trăiască și să scrie la malul mării – scrie această carte despre regăsirea propriei ființe care se cam uită în mijlocul atîtor oameni care au nevoie de tine, dar uită să te mai și iubească sau măcar să-ți arate că te iubesc. Or să se regăsească în ea femeile în jur de 50 de ani care trec printr-o perioadă de cine sunt eu, după ce le pleacă de-acasă copiii și nu mai au nevoie de ele). Din categoria: “Dacă poți risca să te pierzi undeva toată ziua, poate poți deschide calea care te pune în legătură cu profunzimile tale” – darămite un an.
  4. Lars Kepler – Sub hipnoză (titlul original: Hipnotizatorul). Terminată la Deva. Văzut și filmul. Nu voi înțelege în veci de ce se apucă unii să facă filme care n-au nici o legătură cu cărțile pe care-și construiesc scenariile. O carte violentă, cu de toate. Crime, răpiri, poliție și hipnoză. Merge de vacanță.

În septembrie se îngroașă treabă, am altele de terminat, emisiuni de început, grădinițe de pregătit, plus manuscrisele de aranjat, corespondențe și lectură obligatorie peste toate astea.

Comments are closed.