O avanpremieră de trei duminici și două miercuri

IMG_20150505_194231Pentru că în Medgidia nu ai unde să-ți plimbi copilul și nici ce să-i arăți, abia așteptam vremea caldă ca să ies cu Iris din oraș. Din municipiu, mai exact. Am mai povestit pe-aici despre cluburile pentru copii care-s o rușine sau despre restaurantele care-s niște bombe. Să nu mai povestim de șaorma aia afurisită care ne-a intoxicat.

De obicei, ieșirile astea se întîmplă duminica. Așa că, de cînd a dat firul ierbii și s-au oprit ploile, suntem pe drumuri. Ba chiar într-o miercuri am făcut extravaganța de a pleca la București cu Iris, pentru o piesă de teatru, Eternul Spectator, despre care am scris aici.

Dacă ar fi să contorizez kilometri parcurși în ultimele trei săptămîni cu un copil de 3 ani și jumătate după mine, un număr aproximativ ar fi: 780. Rutele au fost: Medgidia-Constanța-Medgidia (oprire în parcul Tăbăcăriei, la Cetate – asta într-o miercuri); aceeași rută, dar de data asta duminică, aceeași oprire la Cetate și Happy Meal-uri, plus dat din pedale la biciclete, unde mi-a ieșit limba de un cot; aceeași rută, altă duminică, de data asta Sat de Vacanță, sărit pe saltele, dat în alt fel de mașinuțe, mîncat gogoși cu ciocolată și mere trase în acadea; aventura cu Bucureștiul de miercurea asta, am sărit apoi peste o duminică – am simțit c-am exagerat -, ca s-o facem lată duminica asta cu ruta Medgidia-Ovidiu-Năvodari-Constanța-Techirghiol-Constanța-Medgidia, unde fiecare oprire a însemnat un nou autobuz de luat sau de schimbat, mai puțin Techirghiol-Medgidia, cînd Denisa, verișoara mea paternă, și soțul ei ne-au adus înapoi acasă. Fetele, Iris și Ayanna (verișoare de-a doua) erau leșinate de oboseală. Era trecut de miezul nopții. Inutil să mai spun că după astfel de excese dormim îmbrățișate și ne trezim a doua zi pe la 10.00.

Orice s-ar întîmpla însă, am promis că vara asta nu vom rata nici o duminică, nici o plajă, nici o baie în mare. Încă n-a început vara și cei 780 de km parcurși pînă acum cu diverse mijloace de transport sunt doar o mică avanpremieră la ce va urma.  Dar, bineînțeles, nu știu ce va urma.

Comments are closed.