Cărțile lunii octombrie

  1. 100_8094“Crima din Orient Express” – am recitit-o, ba chiar o am dublură și în bibliotecă, nu mai țineam minte cum îi descoperise Poirot pe toți din tren avînd o legătură cu o crimă mai veche.
  2. „Crimă printre nori” – same Agatha Christie (dintotdeauna mi-a plăcut “regina romanelor polițiste”, dacă vă întrebați ce e cu atîta Agatha în ultima vreme, e pentru că o studiez la modul cel mai serios. poate schimb macazul)
  3. „Îngeri în părul meu” – Lorna Brynes (din nevoie de îngeri în viața mea)
  4. „Poștașul sună întotdeauna de 2 ori” – James M. Cain (n-am înțeles niciodată ce e cu tam-tam-ul ăsta cu poștașul… am citit cartea și tot ce-am putut să zic a fost un a, ok, alte crime)
  5. „Perfecțiune” – Julie Meltz (cu subtitlu însemnări despre trădare și renaștere) aici aveți și recomandarea de carte.

Începute:

Julian Barnes – “Scrisori de la Londra” – o savurez încet, pentru asta îmi trebuie o atmosferă super relaxată, după ce mi-am plătit toate facturile… ah, bon, și e genul de carte pe care o citești și nu-ți mai e rușine că ești intelectual.

100_8097Gary Chapman și Ross Campbell – “Cele cinci limbaje de iubire ale copiilor” (pentru binele disciplinei mele, măcar o carte de psihologie pe lună să citesc)

Dr. Wayne W. Dyer – “Puterea intenției” (hai două… sau, mă rog, asta ar putea fi mai degrabă încadrată în domeniul dezvoltării personale și personale)

John Curran – “Agatha Christie – Jurnalul secret” (ce vă spuneam despre “regina crimelor”? Ei bine, îi citesc carnetele personale, că nu e un jurnal secret. Dacă după 200 de ani de la moartea mea s-ar uita cineva pe caietele mele personale, a pus-o :))

Agatha Christie – “Cadavrul din bibliotecă” (nici o lună fără o crimă marca Agatha Christie și fără biblioteci)

Comments are closed.