Cărţile lunii iulie

100_77611. Rebecca Skloot „Viaţa nemuritoare a Henriettei Lacks” – am pe Mala Hierba o recenzie mai lungă la cartea aceasta.
2. Michael Newton Phd. „Viaţa dintre vieţi – hipnoterapie pentru regresie spirituală” tot în bookclubu` de pe Mala Hierba găsiţi recomandarea acestei cărţi, apărută la Cartea Daath.

În România există doar doi hipnoterapeuţi şcoliţi la Institutul Newton, care folosesc metoda de regresie a lui Michael Newton, iar unul dintre ei este Andra Iliaş, colega mea de redacţie de mai bine de 7 ani. O puteţi găsi la www.lecabinet.ro şi vă puteţi programa o astfel de regresie.
3. Colleen Sell „Femei singure” (întîmplări reale despre cea mai dificilă slujbă din lume). Face parte din colecţia „Poveşti adevărate”, cam ceea ce ar putea face la un moment şi revista „Povestea mea”, dacă s-ar hotărî să scoată un serial sub formă de carte, cu deosebirea că autoarele la care Colleen Sell a apelat ca să-şi strîngă povestoarele sunt scriitoare consacrate sau în orice caz femei ce au legătură cu domeniul scrisului. Astfel că, deşi întîmplările sunt diferite, nu sună ca şi cum ar fi scrise de aceeaşi mînă, ca în cazul revistei „Povestea mea”, dac-o mai exista aşa ceva. Oricum ar fi, e o cărticică bună de citit pe navetă sau pe plajă.

Si mai am citeva incepute, dar neterminate. Le las pentru luna in curs.

Comments are closed.