Lista dintr-o miercuri oarecare

ImageV-am spus că-mi plac listele?

Iată 37 de lucruri pe care le pot face la 37 de ani şi nu puteam sau nu-mi trecea prin cap să le fac la 27.

1. Să gătesc o cină decentă. Chiar dacă rar, cînd m-apucă, îi dau de cap cu brio.
2. Să fac o cafea bestială. Mare, tare, neagră-tăciune, cu variaţiuni de arome. Vanilie, scorţişoară sau pura y dura.

3. Să spun adevărul.

4. Să am o relaţie sănătoasă.

5. Să nu mă intereseze trecutul altora. Aici a fost simplu că nici nu m-a interesat vreodată.

6. Să nu mă intereseze trecutul meu, doar din cînd în cînd să-mi permit nostalgii.
7. Să-mi petrec Revelionul acasă şi să nu mi se pară asta un capăt de ţară.
8. Să-mi plătesc facturile.
9. Să ies în lume fără machiaj.
10. Să preţuiesc oamenii din viaţa mea, indiferent de slăbiciunile lor, sau tocmai de-aceea.
11. Să nu mă iau în serios.
12. Să vorbesc în public unui grup de străini.
13. Să cumpăr un vin bun.
14. Să nu sufăr de pe urma unei respingeri.
15. Să citesc “Săptămîna financiară” în loc de Cosmo.
16. Să mă bucur pentru alţi oameni, în loc să fiu invidioasă.
17. Să ignor moda (inclusiv blugii de slăbănoagă) şi să port doar ce-mi stă bine.
18. Să ignor muzica lui Beyonce, Rihanna, Bahama, sau orice altă celebritate a zilei.
19. Să nu mai reacţionez la comentariile obraznice ale oamenilor.
books20. Să ignor un ex.
21. Să-mi apăr drepturile.
22. Să-i apăr pe cei dragi.
23. Să port căciulă atunci cînd e frig afară. Şi şosete groase.
24. Să nu mă mai îngrijorez dacă mă plac sau nu oamenii, dacă sunt îndeajuns de frumoasă sau îndeajuns de slabă pentru standardele impuse de societate.
25. Să fiu eroina fiicei mele.
26. Să fiu un om liber ca ea să copieze modelul unui om liber.
27. Să redescopăr natura şi frumuseţea ei prin ochii copilului meu.

28. Să renunţ la prietenii toxici.
29. Să evit dramele altora şi mai ales pe ale mele.
30. Să folosesc mai des crema de ochi.
31. Să fiu interesată mai mult de oamenii buni în loc de cei inteligenţi.
32. Să spun “nu”.
33. Să sar peste orele de fitness şi să aleg în locul lor plimbările în aer liber.
34. Să nu mai vreau perfecţiune, pentru că ştiu că nu există perfecţiune.
35. Să nu mai am aşteptări de la nimeni, nici măcar de la mine.
36. Să mă adaptez schimbărilor din viaţa mea cu bucurie

37. Să fiu convinsă că de-abia de-acum încolo vine tot ce-i mai bun în viaţa mea.

6 responses to “Lista dintr-o miercuri oarecare

  1. Deja ti-ai dat seama ca numarul lor creste :D.
    Oricum, erai predestinata:
    “Secretul echilibrului de Curtezana
    este sa ai cat mai putini idioti in viata, sau sa stii cum sa-i fentezi. sa le dai cu sictiru’ in cap, transant imediat ce vezi ca o iau razna. a doua ora nu vor mai avea nebunia sa creada ca esti acolo pentru ei ca sa le acoperi frustrarile, indeciziile, impoliteturile si in general noptile pierdute in onanism.
    26.10.2005 19:38:21
    0 | 1 comentarii ”
    Mai am doar o nelamurire: vinul acela bun pe care-l cumperi, cine-l bea? 🙂

    Like

    • asta ziceam in 2005? wow! inca putin si se fac 10 ani de cand am luat-o pe coclaurile online-ului. oricum este impresionant ca cineva sa-mi pastreze textele vechi sau sa mai scoata din cand in cand cate un schelete ascuns prin dulap. impresionant si infricosator chiar :))

      Like