Sfîrşit de vară, început de toamnă cu telefoane în direct

100_5523Cea mai agitată vară din viaţa mea din toate punctele de vedere. A început cu un aşa nu se mai poate, a continuat cu o luare de lume în cap, cu nişte călătorii aiurite, din care n-am înţeles nimic altceva decît că banii sunt importanţi doar ca să te pună în mişcare, apoi partea frumoasă a fost că s-au lipit de mine oameni mişto, că am avut mai mult timp să stau la palavre cu unii prieteni pe care nu-i mai văzusem demult, în special cei din Bucureşti, şi că am avut spaţiu să mă desfăşor în legea mea, fix atunci cînd mi-au venit pandaliile.

Dau un delete and rewind. Şi să-mi fie învăţătură de minte.

***

Aseară a început noua emisiune în direct pe Litoral TV. Telefonul de noapte. Aseară am contorizat aşa: o cacofonie la primul direct, mai multe bîlbe, o întrebare tembelă pe care i-am pus-o invitatei mele, Andreia Ciolacu (în mintea mea avea sens, dar cînd a ieşit pe gură a sunat altfel :)), a mai fost o tentativă de dezacord pe care am dres-o în ultimul moment şi stresul că nu vor suna telefoanele. S-a dezbătut problema greutăţii ghiozdanului elevului.

Să sperăm că pînă la sfîrşitul săptămînii îmi intru în mînă, dacă nu cumva mă sinucid în direct.

3 responses to “Sfîrşit de vară, început de toamnă cu telefoane în direct

  1. minunat că te poţi detaşa de emoţiile negative inerente directului. măcar post-factum (contorizarea).
    pe de altă parte, cînd am citit, să-mi intru în mînă, creierul meu a corectat automat – de-a ieşit o chestie de toată groaza: să-mi intru în gură.

    Like

    • da, prima noapte a fost groaznica, nu stiu daca s-a vazut, dar profesionistii sigur “mi-au mirosit” emotiile. dar mai apoi, in urmatoarele nopti mi-am dat seama ca la ora aia e banciu, badea si capatos si ca sint slabe sanse sa se uite cineva la mine :))) . asa ca m-am relaxat.

      Like

    • da, prima noapte a fost groaznica, nu stiu daca s-a vazut, dar profesionistii sigur “mi-au mirosit” emotiile. dar mai apoi, in urmatoarele nopti mi-am dat seama ca la ora aia e banciu, badea si capatos si ca sint slabe sanse sa se uite cineva la mine :))) . asa ca m-am relaxat.

      Like