Iaşi, primul tîrg de carte după o pauză de 5 ani

100_4114

Şi a fost lansarea celui de-Al treilea călător, apărută la Cartea Daath Publishing House. Nici nu mai ştiu cum ne-am legat unii de alţii, în orice caz nu mi-am imaginat vreodată că voi publica la editura Danielei, pentru că mereu am văzut-o ca pe o prietenă, ca pe o fiinţă de la care am foarte multe de învăţat şi niciodată ca un editor, deşi sunt familiarizată cu aproximativ 60% din titlurile pe care le publică. 

Mai mult decît atît nu mi-am imaginat că va deschide o nouă colecţie pe tema “spiritualităţii literare” în care va intra romanul meu. Asta pentru că am fost învăţată să-mi gîndesc lucrările din punct de vedere comercial, să ţin cont de ce se cere pe piaţă şi doar să sper că într-o zi voi da măsura scriiturii la care visam.

Timpul m-a făcut, binenţeles, mai exigentă, iar exigenţa asta mi-a dat şi răbdarea de care aveam nevoie – poate şi detaşarea la care voiam să ajung – astfel încît să nu mai alerg să fiu scriitoare, ci pur şi simplu să fiu.
100_4179
Şi acest joc minunat de-a “ştie Universul ce e mai bine pentru mine” m-a făcut să redescopăr bucuria, uimirea şi acel laissez-faire la care tot visam. poate că şi munca asta de la Media tv ca redactor si voice over care mai realizează şi emisiuni are vreun rol în viaţa mea, cine ştie… vom vedea. cînd voi fi cu adevărat mulţumită de cum a ieşit o emisiune voi pune şi linkuri aici. sau acolo. sau dincolo. pînă atunci pun doar o poză din timpul emisiunii Cartea serii. puteţi să vă înscrieţi aici, că i-am făcut o pagină specială şi de săptămîna viitoare încep concursurile în urma cărora veţi primi cărţi, bineînţeles.

a fost lansarea deci. am condus 1000 de km dus întors Medgidia-Iasi doar pentru a ţine un speech, pentru a fi alături de Daniela şi Gyuri, pentru a-l cunoaşte pe Liviu Antonesei (care mi-a prezentat cartea şi de al cărui gir mă bucur), pentru a face cîteva poze şi gata. a fost prezent şi singurul meu fan din Iaşi, care se semnează pe-aici printre comentatorii şi cititorii acestui blog cu numele de Keloo. În 2007, atunci cînd am avut lansarea de la “Strugurii s-au copt în lipsa ei” făcuse drumul de la Iaşi la Bucureşti, doar ca să cumpere cartea şi să primească un autograf. Daniela era şi ea prezentă la lansarea de-atunci, iar mie-mi exploda inima de fericire că sunt înconjurată de prieteni.

aşa că va urma probabil o lună – dacă nu chiar două – cînd voi scrie despre campania de lansare a “călătorului” şi despre oraşele prin care trec, în sfîrşit, să-mi revăd prietenii sau să-i cunosc pe cei cu care comunic deja de ani de zile.

yeah, baby, zully is back!

2 responses to “Iaşi, primul tîrg de carte după o pauză de 5 ani