Update Mala Hierba: ultimele articole

Ultimele articole pe care le puteți citi:

Mai mult sau mai des? Cum e mai corect să mâncăm? (asta pentru că tot mă ocup de micșorarea mea – revenirea la silueta dinainte poate fi un lucru plăcut, nu neapărat o corvoadă).

Niciodată nu am fost de acord cu zicerea că ”suntem ceea ce mâncăm”. Adică de ce trebuie să fim doar atât? Și pentru că mereu am fost preocupată să rămân în formă sunt la curent cu toate cercetările despre alimente, nutriție etc., mai puțin cu dietele, de care m-am ferit instinctiv. Așa că articolul ”Suntem ceea ce gândim, nu ceea ce mâncăm” a fost relativ simplu de scris. E cam lung, dar să știți că mi-am pus nu numai experiența la bătaie, ci și lecturile despre carbohidrați, puțină psihologie, puțină logică și-am încercat să nu repet ceea ce spun alte reviste. Și încă nu s-a terminat,că n-am ajuns încă să vă dezvălui trucurile mele de slăbit eficient și sănătos. Data viitoare.

Pentru bucureștencele (sau bucureștenii) care n-au probleme cu silueta sau care pur și simplu vor să dăruiască un tort (marca chef Cătălin Ivanof) avem un concurs la articolul ”Micile surprize ale vieții”. Să-mi spuneți și mie cât de bun a fost, în cazul în care l-ați câștigat.

Am fost trei luni alături de Laurențiu și mai am cărți de dat în ultimele două luni de campanie. Între timp, copilul și-a primit o proteză estetică (nu neapărat în urma acestei campanii, pentru că părinții lui se luptă din greu de vreo doi ani să strângă suma necesară, iar ce-a strâns echipa Mala Hierba e un fleac, cât datorită celor câteva zeci sau sute de oameni care s-au mobilizat pentru asta).

Monica ia un interviu life-coach-ului ei, am mai zis asta și în postul trecut, dar revin cu ideea că merită citit și în rest îmi dau seama că ne-am cam lenevit cu articolele, dar până la urmă, ce atâta grabă? E vară și ne plac plimbările. Tot din pricina verii mi-am tăiat (din nou) părul, de data asta până la umeri, cam cum îl tăiasem înainte de a pleca pe Camino și în rest toate bune și frumoase, am scos evantaiele de la naftalină și stăm tolăniți care pe unde apucăm și citim ce ne mai cade sub ochi, de pe FB, din colecția de pdf-uri din laptop, manuscrisele prietenilor sau reviste vechi din 2007.

Comments are closed.