Din plimbări adunate

”Dacă trecem printr-o experienţă, înseamnă că avem mare nevoie de aceasta pentru a face o mică corecţie de atitudine.” (spune acest domn în acest minunat interviu pe care i l-a luat Monica). Are dreptate. Am avut norocul ca de fiecare dată cînd nu am înțeles ceva despre oameni să fiu pusă într-o situație similară cu experiențele prin care au trecut unii ca să simt pe propria-mi piele ceea ce nu puteam concepe cu mintea.

Niciodată nu voi mai face mișto de femeile dolofane.

Sunt sigură că la un moment dat și alții vor trece prin unele neplăceri prin care am trecut eu pentru propriile lor corecții, numai că atunci ele se vor numi ghinioane. Totuși sper să nu, mai ales că nu mi-e prea clar acum ce vreau să spun cu asta.

în fine… nu-mi bat capul.

Așa cum îi spuneam Alinuței într-o seară, aterizată prin Medgidia la o nuntă, săptămîna trecută am avut un vis cu ea, M. și A., nici numele lor nu le mai pot rosti fără să n-am o strîngere de inimă. Anyway, niciodată nu mi-aș fi închipuit că o voi revedea pe Alinuța în Medgidia, așa cum niciodată nu mi-aș fi închipuit că A. va locui pentru o perioadă (destul de lungă) în aceeași Medgidie, iar eu nu voi simți nevoia s-o văd nici măcar o secundă. Asta e din seria viața bate la cur telenoveaua.

Și totusi ACEEA a fost o perioadă frumoasă, unii au anii de liceu la dispoziție, alții cei de facultate, la noi a fost apartamentul din Rahova. Nu viețile noastre de-atunci care s-au întrepătruns, căci eram fiecare în parte în pline căutări și pe la răspîntii, și ba ne ieșea totul, ba nu ne ieșea nimic, ci micile fleacuri pe care nu le-am conștientizat atunci. Nu le enumăr, nu vreau să stîrnesc în nimeni nostalgii. Nu e timp de așa ceva. Pentru asta există cărți.

*** 

am fost întrebată de ce scriu unele titluri în engleză. încă mai sper că într-o zi voi ajunge să pun headline-uri pe Fleet Street. voila the answer.

***

la vot n-am fost. de fapt am fost de două ori în zona unde se vota, prima dată cu stimabilul meu domn soț, dar am preferat să stau în mașină și să-l aștept. acolo am fumat prima țigară a zilei. iar în a doua parte a zilei am fost cu mama si Iris, și cât am așteptat-o pe mama să-și exercite dreptul de vot, eu am preferat s-o plimb pe fata mea. și cam asta cu politica pe săptămâna trecută și pour toujours.

***

am haine care mi-au rămas mari… dacă sunt doritoare…  

4 responses to “Din plimbări adunate

  1. Chubby Zully 🙂 Banuiesc ca e o schimbare cam neplacuta. Cum ar fi pentru mine sa slabesc brusc… N-as mai fi eu… ca doar imi mentin silueta de la 6 ani… 🙂

    Like

  2. Miscare si multa apa, eu nici nu mi-am facut atitea probleme cit si-au facut altii. Oricum, am invatat ca atunci cind esti mai chubby asa, cum zici tu, trebuie sa eviti rochiile largi (nu e cazul tau, evident :)))

    deci sint pe drumul cel bun!

    Like

  3. Am un kilt, original, suvernir… Arat bine in el… In rest si eu apreciez miscarea. Ma ridic de pe scaun… ma asez pe scaun… iar ma ridic de pe scaun… iar ma asez pe scaun… sport, cum s-ar zice…

    Like

  4. Adica iti reintri in vechea piele sau p-aia mai larga ai dat-o la stramtat? Bravo mamico!
    Si sa stii ca exista grase cu forme proportionate,de la mama natura,doar ca sunt mai mari!Chiar daca e grasa,e apetisanta ,mai ales daca nu se ascunde in rochii lalai! Cunosc doua persoana in aceasta situatie si au avut intotdeauna un succes nebun la masculi!
    Eu zic ,ca tot ce conteaza e sa te simti tu bine in pielea ta! Si gata!

    Like