Univers ContinueS to Surprise Me

(un mic update înainte de a intra în subiect:

Fat Down Summer: –3kg sau ar trebui să spun mai degrabă – 18 kg din noiembrie 2011 și pînă azi.

Încep drumul spre normalitate mea fizică, dacă mă pot exprima așa. N-am vrut o slăbire drastică, de teamă să nu rămîn cu vergeturi sau mai știu eu ce. Oricum ar fi, chiar nu știu unde a zburat timpul și de ce nu încep odată să scriu serios pentru ceilalți)

De multe ori am descoperit răutăți gratuite printre oamenii care în alte zile (sau concursuri) din alți ani se purtau super-mieros și nu știau ce să facă să se mai bage în seamă. În fine, stilul românesc de construire a relațiilor umane se reduce uneori doar la gramatică, fonetică și alte bijuterii de-astea intelectuale și semidocte. Țin minte că într-o zi am scris despre felul ciudat al unei astroloage renumite (pe net) de a-și alege bărbații cu care se întâlnea, în funcție de cum știau ăia să folosească verbul ”a continua”. Nu conta că individul era bine făcut, sau avea calități umane deosebite, sau că știa să schimbe o butelie sau un bec prin casă, dacă nu zicea corect ”eu continuu”, era anulat ca potențial soț, iubit, amic etc.

How sad! Și ce credeți că se întâmplă? Unul din indivizii cu care trebuia să se întâlnească dă peste istorisirea mea aruncată pe vechiul blog (la începuturile lui din 2006) și se prinde că era vorba de astroloaga lui – culmea e că era unul dintre cei care-l folosiseră corect pe ”a continua” ăsta – și îi trimite amicei mele un mail de adio, ceva gen că nu se aștepta la atîta superficialitate din partea ei și fără alte explicații îi pune link la însemnarea mea. Aia, bineînțeles, vine și-mi cere socoteală că de ce-am scris despre asta. N-am avut puterea să-i spun unei asemenea intelectuale intransigente că era prea de căcat subiectul ca să nu-l pomenesc și altora, deși m-a mîncat limba s-o întreb ce păzeau astrele ei cînd se aliniau planetele în asemenea întîmplări dramatice ce aveau s-o lase fără iubit pentru mult timp. Am preferat să mă-nvălui într-o indiferență de-aia rece, lasînd-o să-și găsească singură întrebările prin univers.

Ce concluzie tragem noi de-aici? Că uneori grammar kill love and friendship. Nasol!

De ce mi-am adus aminte de asta? Zilele trecute am făcut niște dilituri masive prin mailurile oamenilor cu care n-am mai interacționat de vreo 6 ani (printre care și astroloaga asta) și m-am oprit din șters ca să citesc și dramaticul schimb de mailuri din acea perioadă. Sincer îmi părea rău, țineam la ea ca la orice profesionist din oceanul ăsta de incompentenți, și-mi făceam mea culpa că-i stricasem o relație frumoasă, care începuse, ironic!, pentru că verbul ”a continua” fusese conjugat corect la prezent persoana I. Nu s-a mai continuat nimic, căci potential love of her life i-a dat papucii aflînd că asta era singura calitate a lui. Să mori de rîs, nu altceva. Mulți s-au și distrat la vremea aceea pe seama acestui lucru, nu și protagoniștii, se înțelege.

Reamintesc despre Părinții de îngeri, care și-au înălțat iar baloanele duminica trecută către îngerii lor. Asta ca să NU UIT că unele lucruri contează! De obicei, cele discrete.

7 responses to “Univers ContinueS to Surprise Me

  1. @Zully:Sincer îmi părea rău, țineam la ea ca la orice profesionist din oceanul ăsta de incompentenți.

    Exista comepetanta in… astrologie? Exista liceu/faculate de astrologie? Poate in astronomie vrei sa spui, care e o stiinta totusi…

    E kind of… creepy…

    Like

  2. :)))
    ah, nu! nu ma refeream la competenta pe astrologie or stuff. ne-am intersectat pe partea de corectura si era buna pe treaba asta, avea un ochi de vultur si imediat gasea greselile. adica as fi continuat sa-i dau toate textele mele la lecturat, dar in fine, vb ta, era prea creepy… mi se zburlea parul uneori cind incepea cu astrele.

    Like

  3. ah, xxl, dra aceasta n-a fost niciodata prietena mea. e prea virulenta si nu ma intereseaza niciuna din polemicile ei, mi-as pierde prea multa energie pozitiva citind-o. si, de fapt, evit orice fel de polemici, indiferent de personajele care le creeaza. mai bine imi fac o lista de cumparaturi pe saptamina viitoare decit sa fac spume prin virtual.

    asa ca, de data asta o sa ignor acest link. :d

    Like

  4. Încep drumul spre normalitate mea fizică, dacă mă pot exprima așa.
    =====================================================

    🙂 Normalitate fizica??? Adica, noi, supraponderalii, suntem anormali??? Si dupa ce-o sa-ti recapeti forma normala ai sa ne dai uitarii? Urat, foarte urat! 🙂

    Like

  5. pai… ce sa zic, important e cum te simti tu normal de bine, nu? daca tu zici ca de la 6 ani erai mai chubby si te simti bine asa, atunci la tine nu e normal fizic sa fii schilod, ti s-ar parea nesanatos. la mine e invers. nu dau pe nimeni uitarii, ti-am zis ca am memorie de elefant :d

    ce inseamna supraponderal? ca poate si aici avem notiuni diferite.
    de pilda cind zic “supraponderal” vb de cei cu peste 110 kg, cind devine periculos pentru sanatate.

    Like

  6. La mine memoria de elefant se armonizeaza foarte bine cu fizicul de elefant. Pe de alta parte, citind Strugurii, mi-a ramas in minte imaginea de femeie orientala (n-am citit Noptile, inteleg ca e o lectura… interesanta), ori o femeie orientala e un pic mai rotunjoara. Nu?

    Like