”Căpșune” pentru Laurențiu

Balada capsuniM-a impresionat povestea micuțului Laurențiu, care s-a născut acum un an și jumătate, fără mânuța stângă, și m-a revoltat în același timp răspunsul pe care un medic, un om – nu mai contează că era și medic, deși ar trebui să conteze mai mult decît orice (nu și în România) – l-a dat părinților, ceva de genul ”știți, puteți să renunțați la copil”. Povestea unei mânuțe pierdute, de la nașterea copilului și până azi, o găsiți pe blogul acesta, pe care mama lui Laur l-a deschis pentru a strînge bani pentru o proteză.

M-am gândit să-mi donez și eu banii pe 5 luni din vânzările cărții pentru copii ”Balada căpșunilor fără culoare”. Dacă vreți să-l ajutați pe micuțul Laur cumpărând cartea mea dați un semn pe redactia@mala-hierba.com și va fi trimisă în cel mai scurt timp cu autograf.

Cartea costă 15 lei pentru această acțiune plus taxele poștale.

One response to “”Căpșune” pentru Laurențiu

  1. cine este vlad jenica? a platit pt doua carti in contul meu si nu si-a lasat adresa. este rugat sa dea un semn pe mail.

    mersi tututor celorlalti care s-au implicat in aceasta campanie. imi puteti scrie aici sau pe mala hierba sau unde vreti voi. sunt usor de gasit.

    Like