Ana plus Carmen egal Love

povestea unor proaste care se cred incredibil de dăștepte. și tanti Mara Bănică_care le știe ea pe toate, de educată ce e!

deci, bre lume, există posibilitatea ca_Carmen să se fi iubit cu Ana? există!

bre lume, se poate ca din fericire Mara să nu le știe pe toate? se poate, slavă Domnului!

așa cum există în România asta două vrăjitoare Sidonii, una adevărată și alta din Ploiești – la fel de adevărată, deși una zice despre cealaltă că nu e și pace, ca-ntre două dobitoace – așa se poate ca Ana și Carmen să se fi iubit, și dacă nu s-au iubit s-au despărțit, rușine să le fie, și-acum se dau în judecată. ei poftim, subiect pentru cretini. și Mara, această femeie-bărbat, o somitate a culturii bășite mondene, lătrătoarea de serviciu…

deci vă spun eu care e treaba că am dat în ghioc și mi s-a arătat. treaba e simplă și o știe toată lumea: Ana s-a iubt cu Carmen, Carmen i-a promis Anei din mijlocul unui orgasm că va pune umărul la cariera de lăutăreasă a acesteia din urmă, dar odată cu orgasmul s-a uitat si promisiunea. Ana s-a răzbunat, end of story. Mara dragă, jurnalisto, cum probezi că nu s-a întîmplat așa, fată? haolio, mînca-ți-aș jurnalismu și ciupi-te-aș de educație…

iar tu, Simona fată, așa frumoasă cum ești și blondă în toate cele, puțin isterică și tu, hai fă-ne un bine și găsește-ți dreacu alt subiect că ne-ai omorât. sau un bărbat. sau… o femeie. who cares?

ps: asta e, iar am văzut o bucată de acces direct și mi-a stat mîncarea în gît. pe A3 de două zile tot explodează 17 inși, pe protv aceeași reclamă la filmu cu niște tineri acneici. cred c-o să renunț la masa de seară…

8 responses to “Ana plus Carmen egal Love

  1. Io zic să renunţi la TV! :))

    Mă bucur tare mult că-mi răspunzi la fiecare comentariu. Mulţumesc de urări şi da, alerg alerg, dar recunosc că mă culc în fiecare seară cu speranţa că va fi prima noapte neîntrerupta. Bineînţeles, optimisul meu exagerat.
    Toate cele bune!
    P.S. Mi-am comandat pe net printre altele şi Eat, Pray…numai datorită ţie, aşa că I eat you dacă nu-i bună.🙂

    Like

  2. Sarumana tanti Zully, iti zic eu ce e de facut. Ca sugestie, renunta la tv ca si asa nu prea ai ce vedea. Filmele care iti plac le poti selecta si vedea, fara reclame. Sau alte reportaje, articole.etc.

    Like

  3. @xxl: Nu ma uit! din cind in cind imi mai zboara prin fata ochilor citeva fragmente si nu schimb nici de-a naibii pina nu-si face mara banica numarul. da, m-am blazat, ce sa fac. traiesc o perioada de blazare. o prefer multor altora.

    @para: mersi de sfaturi, crezi ca nu le-am aplicat ani de zile? :d exista rele mai mari decit televizorul.

    @Chateau: cam pe la 4 luni de bebeliceala scapi de trezit peste noapte. eu doar ce-am ajuns la faza asta cind in sfirsit imi fac un somn de cel putin 6 ore :d hai ca nu mai e mult pina acolo hehehe… Eat, pray-u… merge… da sa stii ca eu am devenit mai superficiala de vreo 2 ani incoace. nu vezi ce emisiuni comentez? :)))

    Like

  4. Cine naiba mai sunt si astea??? Asa-ti trebuie daca te uite la ce nu trebuie! N-ai tu la ce MINUNE sa privesti in propria-ti ograda?
    Hai ,ca nu sunt rea,doar mama grijulie pentru copila ei virtuala!
    Pupam cu drag popindaii,mai ales cel mic,mic!

    Like

  5. Au, Zully! Acces direct? Bine că nu mai am televizor de vreo trei ani. De fapt nu mai am cablu, ca plasmă am🙂 . E cablată la comp, o folosesc dual, pe post de monitor/televizor. Antenele, Realitatea, B1 și ce mai trebuie sunt online, pot să le urmăresc în timp ce lucrez. E mișto să asculți o știre și să cauți pe Google articole în timp real. Când zice Mirciulică: ‘citesc pe blogul lui Ciutacu’ în secunda doi am deschis blogul lui Ciutacu. Când vorbește Băsescu pun în fundal melodia din Stan și Bran. Dacă vorbește Ungureanu iau mouse-ul și-i desenez o pereche de mustăți. E beton, televiziune interactivă, ce mai!

    În fine, peste o lună părăsesc România. Din păcate nu de tot, plec doar în excursiune prin bătrâna Italie, mai precis Bologna… hmm, cu siguranță că ai auzit… Bologna Children’s Book Fair…🙂

    Like

  6. @Ceau: haide mai ca nu ma uit, exact asta am si zis, abia daca am timp sa raspund la mailuri.

    @liviu: ah, Bologna ai? Children`s Book Fair! Nu numai c-am auzit, am si fost de doua ori pe-acolo. Ai grija sa traversezi numai pe la zebra, haha, ce amintiri…

    Like