Spamuri

Să-i zic prostănacului care mă spămuiește că în expresiile ”nu mai mi-e dor”, ”nu mai mi-e milă” adverbul cantitativ ”mai” poate sta oriunde vrea mușchiul celui care folosește aceste expresii, pentru că gramatica, atunci când o cunoști, o poți folosi mai abitir decât un analfabet care s-a gândit el pe closet că numai așa e posibil și nu altfel.

 

de asemenea, ”excroc” n-o să-l găsești în dex, poți să dormi cu decsu, dexu, DEXU sub cap până-ți ies ochii ca la broaște. dar nici ”taxu” n-o să-l găsești (care e taică-su – să-i traducem, ca să nu înțeleagă că vorbesc despre taxiuri), nici ”fraxu”. ce înțelege un bou din treaba asta? nimic. așa că-l invităm să mai caute nod în papură, dar după ce învață cand se scrie cu 1 ”i” sau 2 ”i”. cu 3 ”i”, nu-i mai explicăm că s-ar putea să se încurce. infinitivul n-are niciodată  doi ”i”, capisci?

 

și-acum, mori, dă-te dreacu!

6 responses to “Spamuri

  1. te enervezi degeaba, ala nu e om, e spam. adica a trecut direct de la anonimu care astepta ca prostu sa-i fie moderat comentariu la tata akismet care-l filtreaza instant si-l baga in groapa.

    treaba cu infinitivele nu-i era adresata lui, ci unei pisde care cind vedea verb linga verb se zapacea mai ceva decit daca ar fi fost indragostita si i-ar fi cazut macaroanele din furculita la marea intilnire. am amintit-o ca intra tot in categoria analfabetilor cu masterate si doctorate, dar n-am mai specificat, ca pt mine toti astia sunt o apa si-un pamint.

    mergem mai departe. Universul nu doarme. niciodata!

    PS: iti dai seama ca am inceput toate frazele cu litera mica? ce oroare! pruteanu se rasuceste in mormint!

    Like

  2. 🙂 cica ala nu e om, e spam :)) Poate-l cheama Vasilica Spam, nah, si tu acu’!
    Si-o fi nascut in satul Iahu comuna Mailuita. 🙂

    Like

  3. se poate, dar sa ne trimita mai intii certificatul lui de nastere (ala international) cu numele lu taxu Dexu pe el plus diploma de mare gramatician si pe urma sa se traga de sireturi cu noi. si nici atunci, ca nu ne plac filfizonii, fie ca se cred ei cineva, sau altcineva.

    Like

  4. Eu as pleca si n-as pleca din Romania, dar sigur mi-as construi tara mea, in care se vorbeste corect romaneste, un loc al meu unde nu exista licentiati in “Relatii Publice si Diplomatie” care spun “Mai sunt DECAT doua zile pana la concediu”, si nici aia care stiu ca “kilometri” se scrie cu 2 “i”, in orice situatie ! 😦

    Like

  5. oricum ar fi, gramatica se poate corecta fara probleme. de rautate au crapat mai multi, iar chestia asta e imposibil de corectat.

    Like