Discuție

not the best font for this word– Cît costă acest tel?

– Nu știu că acum l-am primit.

– Păi, vă cred, dar era pe raft. Deci?

– Stați să mă uit în hîrtii…

– Dacă nu e prea mare deranju…

Fîșș fîșșș fîșșș.

– 4, 5 lei.

– Îmi dați bonul fiscal?

– Dar nu v-am spus că doar ce-am primit marfa?

– Și ce, la marfa nouă nu se dă bon fiscal?

– Luați-vă, doamnă, banii înapoi.

– Eu nu vreau banii, am nevoie de telul ăsta care era în raft la vînzare. Deci?

– Păi nu v-am spus că nu vă pot da bon fiscal?

– Nu puteți sau nu vreți?

– ăăăă…

– Sau cum îmi demonstrați că atîta costă?

– ăăăăă…

 

Avem voie să ne simțim ca acasă, nu-i așa?

2 responses to “Discuție

  1. hehehe,cum ar zice romanu’…’uelcamhom” ! si sa aveti un Paste corespunzator,adica romano-turcesc pentru ca oricum la voi carnea de miel e de baza si celelalte nu prezinta probleme!(ce,nu merge sarailie linga cozonac???
    chiar,de unde vine sarailie? de la sarai sau de la sara lu’ ilie??
    pupam tot neamul popindaresc,cu mari si mici!

    Like