Primăvară și fluturi…

Nervi.

Încep să resimt România în cîteva din încheieturile ei cele mai șubrede și efectele se văd pe ridurile celor din jur. Există mici și fine cute ale răutății pe sub pungile ochilor și în vibrația neplăcută a vocii. Niciodată să nu mă întrebi cum de știu cît de meschini sînt unii. Ăsta e singurul loc unde nu fac literatură, doar vorbesc din cînd în cînd despre ce-am văzut. Mă gîndesc însă tot mai des să limitez accesul pe paginile acestea. 

Oricum, știu că tocmai în perioada cînd ar trebui să fiu cît mai liniștită și să mă scald în gînduri pozitive sau să culeg floricele de pe cîmpii, vor apărea (doar ca să-și consolideze și mai mult poziția) cei care n-o făcuseră încă. Sigur că nimeni nu suportă indiferența, dar aceasta nu mai e problema mea. Mă întreb ce-ar zice unele neveste dacă ar citi corespondența bărbaților lor, acele mailuri fierbinți care nu le mai sînt demult adresate. Hehe… din categoria ”încă unu care mai vrea să f… ceva”. La rîndul meu, știu cum să mă fac urîtă ca să fiu lăsată în pace. N-am zis niciodată că sînt un om minunat, dar nici n-am uitat lipsa de fair-play.

A fost simplu și înainte pentru că întotdeauna au contat mai mult cărțile și scrisul meu (și cît mai am de lucrat la toate acestea) decît acele pseudo-iubiri în care simțeam mai mult egoism decît larghețe sufletească, mai multe depresii puturoase decît motivații intrinseci, mai multă vanitate decît plăcerea de a fi prins într-un frumos și delicat joc al spiritelor. E simplu mai ales acum cînd nu vreau și nu-mi permit să stric această armonie care mă echilibrează indiferent de toți nervii primăverii și psihozele altora.

Pe de altă parte înțeleg că nu e tocmai plăcut să te simți tras pe sfoară sau de limbă, dar dacă (crezi că) ai inima curată nu tre` să-ți faci probleme cu nimic. Sînt sigură că vei visa frumos, un vis cu pene și îngeri și luna veghind peste toate astea.

***

S-a completat lista Clubului de Carte. Mai rămîne să ne apucăm de treabă acum. Reiau drumuri la poștă și completarea colecției de ”Povești mînzdrăvenești”. Mama îmi cumpără haine de gravidă, eu scot din șifonier tot ce nu-mi mai vine și aștept cuminte fluturii.  

6 responses to “Primăvară și fluturi…

  1. oh, Ralu, nu stiam ca e asa de complicat sa dai like pe-aici :))) dar acum, daca ti-ai facut cont, cred ca tre sa te apuci si tu de treaba, n`est-ce pas?

    Like

  2. ce noroc pe tine ,cu hainutele astea,ca sunt atit de variate si nu te fac sa arati ca un balon umblator!mai demult,si nu spun cit de demult,nu prea se gasea mare lucru,doar sarafanele alea nasparlii!
    noroc ca era mama de meserie si mi-a facut niste rochite tare dragute si viu colorate!

    Like

  3. noroc ca si mama e de meserie si probabil ca va face si ea niste vraji in acest sens.

    ti pup, madam 🙂

    Like