Motherhood în Zombieland

1M-am întors de vreo 4 zile din Bistrița și mă tot uit seara, înainte de culcare, în oglinda din dulap ca să văd dacă se observă ceva. Parcă… parcă… cert e că am scăpat controlul asupra propriului meu corp de vreo lună și jumătate (nu am pofte deocamdată, doar că mă trezesc cu o foame de fiară – voi fi o grasă!!!). Mi-a trebuit încă o lună să mă obișnuiesc cu ideea că voi fi mamă. I still can not believe it.

Cred totuși că mai degrabă, într-un oraș ca Dubaiul, unde totul era aparentamente interzis, noi am făcut mai mult sex ca de obicei, în ciuda tuturor celor care se plîngeau ba că au parteneri cu scula prea mică și libidou scăzut, ba că pe o scară sexuală de 1-10, ei sau ele dețineau nota 10, deci cea mai înaltă treaptă a ființării lor sexoase (notă auto-acordată – pe principiul ”nu-s modest, dar mă tratez”), și făceau numai victime în jur, dar din acelea pe care nu le-ai dori în pat nici de frică. În fine…

***

Și asta e singura treabă mișto din Dubai. Îi vom povesti cîndva ”ciupaipliciului” cît tupeu a avut el/ea să apară în momentele alea în care cam toți voiau să ne despartă, neștiind că părinții lui erau deja obișnuiți cu asemenea tentative jalnice Sonrisa)). Cîteodată mi-aduc așa aminte cît de proști sînt unii și mai mult ca de obicei trebuie să-mi țin nervii în frîu și să-i redirecționez către altceva. M-am uitat inclusiv la toate semifinalele de la ”Românii au talent” ca să ajung la concluzia că Andra, sărmana, zice același lucru în același slab vocabular de tot atîtea ori de cîte ori e nevoită. Și desigur aș mai spune multe, dar sînt prea multe like-uri în Universul facebookului și te simți ca într-un oraș de provincie unde toată lumea cunoaște pe toată lumea și nici nu mai poți atrage atenția cuiva prietenește, darămite la modul ironico-funny-silly, că totul e luat la ochi și întors pe toate fețele, uite-așa: un oki pe față, un oki pe dos și două kîș. Ete scîrț!  

***

Mă sucesc deci prin toată casa, nemaiavînd planuri mărețe, nici ceva cincinaluri geniale (ca să folosesc cel mai uzat cuvînt pe care-l folosesc tinerii între 20-25 de ani), mă lovesc de obiecte îngrămădite, visînd la ziua în care toate acestea își vor găsi locul în dulapuri și sertare și rafturi de bibliotecă. Fleacuri, deci… Între timp ne-am înfipt amîndoi în grădină (plus invizibilul dintre noi) deranjînd toate rîmele din locurile lor calde și mizerabile. Am pus azi deoparte 8 saci de gunoi, 2 rămășițe de covoare și bucăți din vechiul linoleum din camera maică-mii. Operațiunea mea favorită: aruncata cu lopata. Apoi pe locul doi urmează datul foc la buruieni și lemne și ce-a mai scăpat nesortat din sacii de gunoi și poate fi ars fără probleme.

***

Și desigur reiau Clubul de lectură (runda a 3-a).

16 responses to “Motherhood în Zombieland

  1. ce mişto că aveţi curte şi linişte în spatele casei. mai e balta aia acolo? era locum meu de joacă preferat

    Like

  2. Ratza: nu mai e. au facut oamenii gradini. era si locul meu preferat de joaca, dar nu tin minte sa ne fi jucat impreuna :d. lasa ca se joaca ciutanii nostri, cine stie…

    Lucia, Mimi, Maya, Nuclearrr: hai ca nici voi nu va asteptati la asta, nu-i asa?🙂

    Like

  3. ah, nu, Dubaiul nu mi-a placut oricum! probabil ca m-am si autosugestionat ca-mi erau gindurile imprastiate la alte treburi si nu intelegeam de ce se agita oamenii aia pentru niste porcarii cine e asa cald afara.
    ciupaipliciu a fost un motiv minunat de a o rupe cu totu.

    Like

  4. Drept sa spun, nu. A venit din senin! Si mi-au trebuit vreo cateva secunde sa pun cap la cap fotografia si prima propozitie cu dulapul😀

    Like

  5. felicitari, zully! asta-i singurul fel de minune care nu se sfarseste in trei zile – din contra, iti umple toata viata de mirari. pupici

    Like

  6. asta da veste extraordinara!acum am citit si m-am bucurat. ma bucur pentru tine si sotul tau si pentru copilasul care o sa vina pentru ca va avea parinti misto,destepti care au ce sa ii ofere pentru a creste un om misto.te felicit si sa ai sarcina usoara!te imbratisez cu mult drag.Vio

    Like

  7. Felicitari de la un anonim pe care nu-l cunosti si care te cunoaste numai prin fereastra acestui blog.
    Ma bucur sincer, acum 2 ani nu mi-as fi imaginat ca te vei marita si vei avea un copil(asa de curand!)

    Like

  8. andrei: multumesc!

    eh, nu e chiar asa de curind, am copilarit eu cam mult. am 35 de ani deja🙂

    Like