Stand Up for Life

dacă te depărtezi de proiectele tale ajungi în înfundăturile altora, asta e clar. aceste înfundături se numesc telenovele, ei le numesc drame și le tremură chiloții de teamă că n-au fost cuminți și n-au respectat cele zece porunci ale lui doamne-doamne. mi se rupe de voi, sunteți niște handicapați afectiv și retarzi mintal.

tot ce vreau e să-mi strîng cărțile de prin toate colțurile lumii pe unde am fost, de dragul experiențelor, și să-mi văd de treaba mea, aia la care mă pricep cel mai bine. să mă apuc de grădinărit poate. să cresc flori, copaci și copii, iar în timpul liber să scriu povești. n-am nici o treabă cu războaiele nimănui și nici nu cred că vreau să aflu ce se află în spatele lor. nici astea egiptene, nici iraniene, nici bahrainiene, nici triunghiuri amoroase, nici pătrate siropoase, nici romburi lacrimogene. să facă toată lumea borș și să mă scutească de porcăriile lor mizerabile.

***

sept.2010 099primesc vești proaste de la Costin. sora lui are o formă de leucemie și bineînțeles în România nu există o bancă de sînge care să-și miște motoarele pentru salvarea vieții unor oameni. e nevoie de bani, e nevoie de sînge, e nevoie de donatori. mă tot gîndesc de-aseară cum să fac să ajut, nici măcar n-am grupa de sînge potrivită, și chiar de-aș avea tot trebuie o compatibilitate de 90%. asta înseamnă că cu cît se donează sînge de către mai mulți oameni cu atît șansele ei cresc. boala s-a declanșat după ce l-a născut pe ăsta micu din imagine. Costin Călimoceanu e unul dintre desenatorii cu care am colaborat atîtaaa vreme, cam de cînd am început să scriu povești pentru copii, poate să fie din 2003.

iată o luptă pentru viață la care vreau să particip și în care să-mi investesc timpul. 

3 responses to “Stand Up for Life

  1. Zully, pot face ceva de-aici? Ce grupa de sange ii trebuie? Poate sa postez un anunt in comunitatea romaneasca de aici? Da-mi detalii daca are un cont bancar ptr donatii, o sa fac si eu tot ce pot.

    Like

  2. d: trimis datele tale de contact si ale asociatiei.

    rox: sa mai asteptam un pic. s-a gasit un donator compatibil 90%. sa-i uram noroc si sanatate si sa asteptam rezultatele pozitive. in caz de urgenta facem campanie si sarim in ajutor.

    va pup

    Like