Rînduri cu noaptea-n cap

M-am dezabonat de pe forumul românilor din Dubai, e 10 ianuarie și ei încă-și mai urau la mulți ani. get over it, zic eu! își trimit powerpointuri și poze cu cozonaci sau se agită să cheme niște popi în dubai să le sfințească toate cele. a fost mare tam-tam în perioada aia, una răcnea să se strîngă bani să vină odată preoții ăia. colectările se făceau de către  disperata asta care mi-a umplut mailul cu ”hai cu banii odată”. nici nu mai știu ce s-a întîmplat că m-am plictisit să tot urmăresc soarta preoților. vin sau nu mai vin să sfințească bucatele de crăciun? pariez că și preoții au trecut prin aceleași emoții: se strîng sau nu se strîng banii de avion? mult zgomot pt nimic. am avut la un moment 50 de mailuri într-o zi de la forumașii ăștia și n-am aflat nimic interesant. m-am plictisit tot dînd dilit la tîmpeniile lor.

*

din cîte am înțeles din mailurile ălora, la fiecare eveniment important din românia, par exemple ziua națională, se strîng undeva și socializează. bine. socializarea se limitează la tu unde lucrezi, ce fel de viză ai și-apoi diaspora se ia de filipinezi că nu-l pot pronunța pe f. de-aici își amintesc o serie de situații hilare. hă,hă. nu le putem numi discuții totuși. și nici bășcălia nu mai e ce-a fost.

*

ori n-am timp deloc, ceea ce e bine, că nu mă mai gîndesc la ce-aș fi dorit să fac, ori am prea mult timp și nici o motivație. aș dormi și m-aș trezi după vreo 3 luni așa. dacă se poate în altă lume. o lume fără taxiuri.

4 responses to “Rînduri cu noaptea-n cap

  1. Remarc cu ironie, citind ce scrii pe aici, ca minoritarii nascuti in Manelistan stapinesc limba romana mai bine si mai taios decit cei care afirma cit de verde ortodoxa le este originea…Apropo, mai zilele trecute am auzit una tare: venise vorba de Croatia, unguri si Ardeal si una din replici a sunat :Luati-l inapoi, ca nu-l meritam!…chestie spusa cu naduf si ochi incrincenati de un roman nascut pe linga Buzau. Probabil a inteles si el in ce consta maretia natiunilor maritime, faptul ca orizontul nu se sfirseste niciodata.

    Like

  2. R: un moment de luciditate romaneasca? :)) noi doi ar trebui sa scriem o brosura funny: Aventuri din Manelistan (now and then). cindva.

    cccornel: tan-tanaaa! nu e ca si cum ne-am mira de ceva.

    Like