Feriți-vă de pinguini!

cred că cea mai des întrebare pe care am pus-o oamenilor în viața mea a fost: de unde știi? cu sensul de ”what is your prove?” cu sensul de ”faptele contează”. fiecare să înțeleagă ce vrea de-aici.

*

există două tipuri de oameni care mă inspiră, interesanți în ambele cazuri. cei foarte răi și cei foarte buni. cei mediocri apar ca personaje secundare. de fiecare dată personajele frumoase trec neobservate.

*

theevcat după ce mi-am vărsat ultimele scîrbe în fereastra de messenger a unei prietene, în sfîrșit am realizat că rahatul pe care l-am mîncat nu contează mai mult decît sublimarea lui în niște articole funny. mi-era dor să scriu ore în șir fără întreruperi de sonerii și alte voci care au tot timpul nevoie de ceva: transport în principal. în afara programului de scris sînt doar un observator. am epuizat subiectul pinguinilor, l-am întors pe toate fețele, am deschis o traducere mai veche și m-am calmat. uite unde trebuie să-mi consum eu energia, nu în altă parte.

*

vineri deci, singura mea zi liberă din săptămînă, dacă nu cumva va fi tăiată la salariu pentru prestații off, va fi zi de scris și de salată boeuf. voi putea în sfîrșit să duc la capăt interviul pe care S. îl tot așteaptă și să-mi reiau activitatea literară, departe de lumea crizată.

*

îmi mai place să observ răutățile altora, care vin din temeri și paranoici concrete – scenariul din capul cuiva nu îl poți schimba nici cu binele, nici cu răul, mai bine îl lași în pace să și-l trăiască și să se bucure de el, știe fata –.

*

ziceam că mă interesez de niște cursuri de zdrăngănit la chitară, mi-am pierdut interesul în favoarea petrecerilor în aer liber cu skydiving in menu și prieteni care nu-și scot iaurtul pe nas. pe de altă parte, este interesant ca nimeni să nu știe ce e în capul tău, intotdeauna i-am rejectat pe cei care s-au temut de mine și-au crezut că le voi face un rău cumplit. e mai bine să te dai la o parte și să scrii despre sex. mai ales cînd te afli în orașul tuturor interdicțiilor. prefer să rîd în hohote de toate astea. ce altceva a mai rămas de făcut? doar n-o să ne cumpărăm chiloți de tablă cu lăcățele de oțel. ne-am pierde timpul căutînd iarba fiarelor, o limbă pe care pinguinii oricum n-o pricep. 

One response to “Feriți-vă de pinguini!