Fără titlu

Cel mai mult mi-e dor de foșnetul vîntului printre frunze. Știu că acolo e iarnă, dar aici nu sînt nici măcar copaci.

Dacă are cineva melodiile gagicii ăsteia, rog să mi le trimită și mie. Nici măcar iutubu nu mai merge, în sensu că nu mai are sonor. ce dreac să mai zici?

5 responses to “Fără titlu

  1. uite un link de unde iti poti chiar descarca mp3-uri. daca nu iti merge nici asa iti descarc eu melodiile care ii apar aici si ti le trimit pe mail :o)

    Like

  2. Uită-te în mail. Ai şi melodii, şi copaci, şi iarnă, şi valuri…de mare. Ştiu că e doar un surogat. Dar sper să îţi placă. Te îmbrăţişez. Ştii că mi-e dor de tine, pribeago? 🙂

    Like

  3. asel, saruminaaaaaa.

    asta da cadou de crăciun. si mie mi-e dor de discuțiile noastre, mai ales alea în care mă luam de tine pe mess, haha. încă puțintică răbdare, coană aselico!

    Like