How To Do It

Am decis să vorbesc (sau să scriu) cît mai puțin despre o slujbă pe care oricum o voi schimba ca pe oricare alta în care am făcut lucruri inutile pentru evoluția mea interioară *și mi-a irosit toate provocările imaginate. Oricare alta pe care am trecut-o la experiențe. Dar toate, în definitiv, m-au învățat cîte ceva și, cel mai important, am întîlnit și oameni de treabă, printre care am rămas un român fericit.

living in dubai zilele trecute, în căutarea unei librării, am dat de o ceainărie. în sfîrșit oamenii pot sta pe terase acum. arșița s-a mai domolit. într-un scuar de construcție englezească am avut un fel de girls night out cu ceaiuri și cafele și pungi de cărți în jurul nostru, gîndindu-ne la construirea unui ”bucket list” just for fun, cu deadline de o lună. la sfîrșitul lui decembrie iar vor fi mari schimbări și nu se știe cînd ni se vor mai întîlni drumurile.

”Living in… Dubai” n-am apucat încă s-o răsfoiesc, e un ghid de acomodare la zgîrie-nori, slujbe, vize, licențe, bănci, cum să te muți în trei pași de la etaj 4 la 354 etc. un fel de time-out informativ cu ce să faci ca să te adaptezi la aristocrație and all that glamour life. fiind expați începători nici nu se pune deocamdată problema de glamour life, dar e bine să visezi, ce dracu… iar cele

1000 places to see ”1000 de locuri pe care să le vizitezi înainte de a muri” sună seducător cu condiția sine-qua-non să ai tot timpul din lume și bani să-i arunci în toate colțurile lumii ca să te răsfeți ”porque tu lo vales”. și uite-așa mai băgăm un day-dreaming că ăsta nu costă bani. oricum, cele mai mișto locuri în care am fost nu erau trecute (cu excepția Compostelei, care e celebră), semn că i s-au terminat autoarei banii de sponsorizare sau s-a plictisit de atîta călătorit. tot ce se poate, bănuiesc că după a 50-a călătorie te cam saturi de hoteluri, trenuri și avioane, după a o mia nici nu vreau să-mi imaginez.

librăria sau ce-o fi fost aia avea doar 6 rînduri de rafturi, dintre care vreo 3 despre cum să faci bani, cum să atragi bărbații în cursă fiind o bitch, cum să comunici mai bine și toată colecția de how to do it shit la prețuri de poșete D&G. literatura clasică, îngrămădită pe două rafturi, era cea mai ieftină, că cine naiba o mai citește? am luat un D.H. Lawrence și o Jane Austen, ce-mi mai lipsea din colecție. și o revistă cu coafuri că vreau să-mi mai tai lațele, in order to be as superficial as I could. se poartă… glamouru nu strică niciodată la imagine, evident, se asortează cu zgîrie-norii și de jos lucrurile se văd așa: Dubaiu e grădinița de copii pentru de-alde ”fata și băiatu lu tata.” pentru restu, ca de-alde noi, e doar o etapă. sau așa ar trebui să fie.

încerc să-mi construiesc o viață culturală aici, dar cred că dorința asta a mea e ca Fata Morgana în deșert.

vreau timp.

sau va trebui să mai învăț să vreau și altceva. acel altceva înseamnă o nouă renunțare/resemnare/un nou refuz. un fel de how to refuse yourself and still be happy.

din seria how to do it, cineva va trebui să scrie (și) cartea asta.

6 responses to “How To Do It

  1. sarumana, azi am descoperit acest blog si tot azi am realizat ca imi place continutul. prin urmare, intentionez sa revizitez. nu sunt un comentator compulsiv, ci un individ care considera ca e frumos sa dea si el un feedback celui / celei care i-a ridicat colturile gurii intr-un zambet si spranceana intr-o mirare. daca as uni punctele dvs. de vedere cu liniute, asa cum faceam cu saradele grafice din pifuri, probabil ca as obtine un curcubeu vesel dupa o ploaie lunga si morocanoasa.

    Like

  2. miss you all, mai ales familia selim si grataru de sub umbrela cu izvoru minunilor, haha… venim la anu, deja am pregatit cadourile 😡

    Like