Small Song

Nu mi-au plăcut niciodată jocurile mici, cu mize meschine, probabil că de-aia am și rămas fără unii prieteni. ce să zic, mă plictiseam cam repede de căcaturile lor și deodată deveneam cam prea elitistă pentru ipocrizii amicale. hai sictir deci. am alte planuri pentru viața mea și e mai bine să nu ajungi acolo cu mine. muslim pussycat

  • asta e una din însemnările alea din care nu o să înțeleagă nimeni nimic, dar toți se vor simți atacați!
  • iar eu o să zic, dacă voi fi întrebată, că nu despre tine era vorba.

acum urmează o enumerare.

– prima dată cînd am ascultat cap-coadă Lhasa eram la 7plus și cred că țineam la cîțiva oameni care s-au cam evaporat din viața mea. irosirea de-atunci aș fi putut s-o folosesc altfel, de exemplu să-mi constitui studiile sau să mă îndrăgostesc și să fug în lume. acum același lucru, cu deosebirea că mă gîndesc și mai mult la moarte ca la o etapă spre altceva și ăștia de pe-aici, generoșii pulii, nu pricep de ce am curaj să le spun în față chestii, ca de pildă, băi, tăticule, dă-i mai repede pe ăștia afară, ești înconjurat de idioți. e mult mai credibil cînd o spui în spuma nervilor, decît dacă dai explicații de ce. ele există desigur, dar prefer să ard etapele.

– la 6.00 dimineața mă sună un pilot să-mi spună că sînt inteligentă. ”cut the bulshit, zi ce vrei”, l-am repezit. știam ce vrea. un șofer. îți dai seama ce chestie, ditamai pilotul de avioane nu poate zbura dacă nu are un șofer să-l ducă pînă la avion, deși chiar el are mașină.

– altu, care plecase înapoi în Grecia, speriat că nu avea cine să-i calce cămășile, și luase și cheia de la studioul în care-l cazasem, se întoarce duminică. e criză în Grecia, era normal. ”Propolis, să-mi aduci cheia înapoi că te omor”. Grasa de lîngă mine sare în sus, nici nu știu cum reușește. ea fiind o mare ipocrită a învățat că diplomația înseamnă să minți, nu să-i spui omului în față că e nesimțit cînd e nesimțit, că tu reprezinți firma și ăia wannabe future slaves nu tre să se prindă că tu te împiedici de o cheie. ei, cum dreacu. îmi dădea mie sfaturi osînza asta ambulantă care dacă latru o dată la ea face infarct. cu Propolis am fumat niște țigări și știu că nici acum nu va avea pe cineva care să-i calce cămășile, dar se întoarce că-i e foame și lui. așa că să-mi dea cheia înapoi.

image017 – cea mai mare chiulangioacă din firmă era responsabilă cu prezența. să mori de rîs, nu altceva. ieri i-am desconectat attendance-ul din calculator și l-am băgat la mine. a fost așa ca o palmă peste capul ei de bursucă. acum din două-una: ori își revine, ori clachează. oricare dintre variante e posibilă și binevenită. mie mi se rupe oricum.

și orice se decide peste noi în loc să ne îndepărteze, mai mult ne apropie, deși în primele două săptămîni a fost invers. vreți să ne futeți singura zi liberă, haida, poftiți vă rog. vreți să ne futeți somnul? de ce nu? orice veste proastă e primită cu acea poftă ironică de a rîde a nebunului care a trecut deja prin toate astea și știe cum s-au terminat. doar atît puteți?

8 responses to “Small Song

  1. Zully, eşti cafeaua mea de dimineaţă, şi chiar mai mult de atât – reuşeşti să mă trezeşti în hohote de râs de fiecare dată când îţi citesc însemnările. Pisica e, într-adevăr ,mortală !! Te pup !

    Like

  2. Eu cred ca pisica e…motan deoarece nu poarta nici niqab şi nici burka (burqa ?)🙂
    Bravo, te tii tare, lovesti doar la figura si la ficat😀

    Like

  3. Marinusa, măcar să ne hlizim decît să cădem în alte extreme, nu? sper doar să nu fiu o cafea (prea)toxică. aciditatea mea e greu suportată de majoritate u-ha! semn că ești o scorpie și tu : d
    pup

    xxl: poate ai vrut să spui că ”la figurat”. devii și tu insuportabil, răutăciosule. s]nt tot atît de tare ca untul în dubai la soare. cît despre pussy cat, nici nu-mi fac probleme, motanii se recunosc între ei, n`est-ce pas?😀

    Like

  4. Mi se pare imoral sa dai in niste oameni deja cazuti. Astia vin de foame, cum zici si tu, si nu e cazul sa ii dinamizezi de parca le-ai mari salariul. Plecata devii sustinatoarea sistemului de acasa in care aia mai mari sint mai mari pentru ca se urca pe aia mai mici? Nu-mi place schimbarea asta, sau poate nu am vazut aspectul asta la tine pina acum.

    Like

  5. poate ai vrut să zici decăzuți. da, știu, sînt o tirană.
    mi se pare și mai imoral să fac eu treaba altcuiva pentru că altul nu are chef de ea, deși e plătit să facă asta sau aia și-apoi să cadă totul pe umerii mei. n-are nici o legătură cu mațele care ghiorțăie. și mai imoral ca unul care are deja decontate cheltuielile de transport personal să trezească un alt om din somn ca să-l ducă pe el la shopping pentru că știe că nu va fi refuzat. și mai sînt favoritismele. alea îmi plac cel mai mult. în fine… deci, ca să înțeleg: faptul că sînt ca o barieră între cei care îi abuzează pe alții și le spun ”pînă aici aveți voie” mă face imorală? foarte tare asta!

    păi vreau și eu să mai cunosc așa imorali ca mine. mamă-mamă, ce petreceri amorale am trage în sfîrșit!

    Like

  6. Pai atunci de ce o faci [acea munca]? Oare ne intoarcem impotriva celor scrise pe vremuri despre traducatori si alti viermi al lumii cartii scrise in romana? Uite si ocazia de a-ti arata curajul fata de lepre si nu fata de cazuti. Spune-i sefului ca daca vrea aia sa-si angajeze pe unul care sa o faca pentru ca nu e treaba ta. Sau deja s-a intors roata si sefii sint ceva de respectat? Felicitari aceluia care isi ia banii fara sa se streseze. Probabil de aia si supararea ta, ca nu reusesti sa te ridici deasupra ca in cazul traducatorilor. Ce-mi rasuna din raspunsul tau este ca ai face exact ca ei si chiar mai mult, dar nu ai posibilitatea, asa ca ti se pare imoral. Imorala este revolta asta ruda cu rezistenta anticomunista a lu’ Liiceanu, Paler, Paunescu și altii. Nu duce cu tine pe alte meridiane rahatul asta. Fa-ti si tu sa ai sofer si gata, nu te revolta ca unul sau altul profita de ceea ce au. Sau macar fa-ti salariul de ajuns de mare incit sa ti se para ok toate astea. In final tu alegi sa fii ceea ce vrei pina chiar si daca iti duci viata intr-un iad sau intr-un rai personal.

    Like

  7. hai mă Ioane, ce dracu! eu nu vreau să intru în detalii tocmai că mi se rupe. pe scurt: am zis eu că nu vreau șofer la ușă sau crezi tu asta poate? de obicei primesc telefoane cu cerințe de tot felul după ce termin programul și am dreptul să vorbesc cum vreau pe timpul meu. am zis că nu vreau să-l omor pe respectivul șofer. am zis eu că fac treaba altcuiva? nu tată, am zis că dacă nu e în stare să și-o facă e mai bine să plece. sau crezi că acum vreau să fiu angajata anului în dubai! și am mai zis ”că asta e una din însemnările alea în care nimeni n-o să înțeleagă nimic” și în glumă doar că ”toți se vor simți atacați”

    chiar nu vreau să mai vb aici despre muncă fiecare să facă borș și să se mențină pe poziții. cît despre șefi… huala, sînt ultimul om de pe planeta asta care să facă plecăciuni în fața lor ca să dau bine la raport. MI SE RUPE. nush de unde a venit și comparația cu liiceanu, păunescu etc. nu-i cunosc personal, nu mă interesează activitatea lor politică, poeziile ăstuia din urmă sînt de un patetism absurd, de grădiniță, let them cry, ce să mai…

    Like

  8. Scuze, am generalizat aiurea.

    Iar de literati era vorba de exemplu cu una face alta zice. Frustrari mai vechi. Deunazi am vazut oameni care lacrimau pentru javra aia de Paunescu. Macar Stalin i-a ajutat pe aia pe care nu i-a omorit, asta nu stiu daca si-a ajutat nevestele si copiii. Mi-e sila de natia asta.

    Like