Captura de ieri

Hai, zic, să merg iar la un mall. Care toate seamănă între ele. Care toate au mărfuri de la aceleași firme. Care toate au și cîte-un Carrefour. ba chiar am văzut în drum spre casă și un Auchan, da n-am intrat acolo. încă. da chiar nu văd ce rost are.

hai, zic, să-mi golesc mintea și portofelul. portofel însă nu aveam că mi-l uitasem în altă geantă, așa că am umblat cu 500 de dirhami în mînă cu gîndul să-i fac praf în cel mult 1 oră și să mă potolesc.

aveam o listă pregătită, of course. pe care n-am mai respectat-o că m-am cam săturat de atîta organizare. cumpăr ce vrea mușchiu meu și gata. ăsta era planu` A și planu B totodată.

– fustă lungă pînă-n pămînt cu pliuri prin față și prin spate, cică smart office (m-a spart denumirea asta)

– cercei atîrnători o marcă atît de deosebită că i-am uitat numele * N. zice că e una tare. evident doar sîntem în mall.

– un exercise mat pe care să-mi fac abdomenele de dimineață. nevoie cronică de exercițiu fizic transpare și în vis. am început mai nou să joc handbal în fața unei porți goale.

– prăjituri americane

– cornuri cu ciocolată pentru micul dejun

– un tel pentru clătite, care va rămîne cel mai sigur în urmă sau poate-l voi lăsa moștenire la plecare unei alte gagici (deja mă gîndesc la plecare și nici n-am venit bine)

– un inel gen ăla din ”The Lord of the Ring” pentru mijlociul lui pe care i l-am ales perfect pe măsură, facem un an de căsnicie, reînnoim promisiunile, jurămintele, aiurea-n tramvai. mă iubești, făi? bineînțeles. hai să ne uităm la un film

– băuturi energizante de la red bull la ice tea si dracu mai știe

– dintre toate parfumurile cu izuri arabice (care mi-au amintit de bunica Nagie) am ales pînă la urmă ceva sigur: Adidas, tată!

– acetonă că de cînd umblam după ea

– clame și bentițe pentru păr pentru coafurile mele improvizate

– 10 ouă, din care au rămas 9, exact ca-n cei zece negri mitetei

– niște bucăți de susan în care ne-am rupt mai tîrziu dinții și ne-am mușcat gingiile, așa că ne-am băgat și ne-am scos și le-am lăsat baltă

și probabil că aș mai fi stat și căscat gura, dar nu mai aveam la ce, mărfurile astea le cunoșteam deja din Spania, poate mult mai multe variații la mirodenii aici, naturlich. plus că să faci tura obligatorie de mall pe tocuri (!) după 9 ore la slujbă chiar tre să fii dementă. am venit acasă desculță și cu rest. am urcat scările cu ochii în toate părțile, pe la orele alea cam ies pakistanezii, marocanii și iordanienii sau ce nații or mai fi și, well, you never know. zilele trecute au găsit ăștia prin cartieru nostru o chinezoaică tăiată bucăți. 

mai aiurea a fost de N. care s-a dus în Ikea după un căcat de pilotă, am așteptat-o 1.30 de m-a luat somnul printre rafturi și s-a întors și fără pilotă și fără card. i l-au tăiat ăia de la casă, chiar nu mai știu de ce. cică hai să ne petrecem și noi timpul ”ca fetele” că de cînd am venit aici nici măcar o cafea prelungită n-am băut amîndouă. firește nici acum.

și captura de pe mail. M A I L. nu mall. am zîmbit așa a tristețe cînd am văzut pozele astea. mi le-a trimis Rox din Canada. mi se pare că a trecut o veșnicie de cînd lucram la Călător. e atît de diferit totul acum, încît am impresia că va trece o altă veșnicie pînă mă voi întoarce din nou la masa mea de scris.

DSCF7358DSCF7359

5 responses to “Captura de ieri

  1. banii aia ,de i-ai cheltuit in mall,sunt multi,putini,?
    nu-s cine mi-a spus ca aia nu muncesc p-acolo, ca-i tine statu’ pe dejeaba si trebile ,de tot felul, le fac cei veniti din afara,da’ nu prea mi-a venit sa cred…

    Like

  2. Lasa, Zull’, ca te re-apuci tu de scris, vei da cu Dubai-ul de pamant in urmatorul roman! Hugs si…vreo 2-3 fulgi de zapada, ca tot ne-au bantuit putin zilele trecute🙂

    Like