Sex and the Old Ladies Becoming Stupid

Se iau patru babe, care au fost ”hot” cîndva, hot că aveau bani ca să se îmbrace de la Donna Karan și Cristian Dior, plus pantofi Manolo (după care mor acum toate tinerele hot din liceu, alea care sînt primele la toate – mai puțin la învățătură), plus o armată de make-up artiști, creatori de modă etc etc. și se face un nou film plin de clișee și lipsit total de umor. Luate la rece, despuiate de zidurile machiajului și îmbrăcate de la H&M (de unde și-a cumpărat haine și ultima grasă din viața mea), cele patru grații îmbătrînite Miranda, Charlotte, Carrie și Samantha din filmul pentru puicuțe Sex and the City II, devin penibile cu aerele lor de femei de succes, măritate cu succes, călătoare de succes, îmbrăcate și încălțate cu succes, fidele cu succes (minus Samantha că nah, de la aia nu trebuie, nu e bine și n-are rost să avem pretenții). De la atîta succes mai că ți se face greață… aproape că trebuie să stai cu anti-vomitivele pe lîngă tine ca să reziști pînă la sfîrșit… și probabil că dacă acțiunea nu se desfășura prin Abu Dhabi (că tot vrei să înțelegi și aici cum stă treaba cu cultura arabă, dar degeaba – și nici măcar în Abu Dhabi nu filmau puicuțele noastre oropsite de succes, ci în Marocco, ete fleoșc, ce e una, ce alta, tot aia pentru echipa de filmare), chiar și așa, deci, nici anti-vomitivele nu ar fi folosit. așa că stai și te uiți la psihopatele astea care în afară de rochii, pantofi și bluze cu epoleți și replici răsuflate despre sex, altceva nu mai știu.

old sarah dacă vă așteptați să-i fi intrat mințile în cap lui Carrie după ce s-a măritat, mare greșeală faceți, are aceleași bășini cu libertatea, spațiul, intimitatea, vai, să nu se plictisească Big de ea și să mai lase naibii telecomanda că uite ce frumoasă e ea, deși e interesant stratul de machiaj aplicat peste riduri și fața lungă pînă la buric (cea mai aranjată iapă din cîte mi-a fost dat să văd vreodată) și oricine își poate lesne imagina ce eforturi a făcut echipa de filmare de la luminiști la cameramani să prindă unghiul bun de filmare, în timp ce doamna cu fondul de ten cred că a fost personajul din umbră cel mai important. valabil asta și în cazul celorlalte trei. ei na… asta e situația… SATC, partea II, a stricat tot farmecul celorlalte serii și episoade văzute pînă acum. asta e, Sarah dear, îmbătrînim și-ar trebui să ne împăcăm cu ideea… 

wtf? dacă pe la vreo 30 și ceva de ani, mai poți cocheta cu ideea că încă ești puștoaică în zilele tale bune, după 45 mai dă-o dracu… îngrașă-te, ai grijă la dioptrii, întoarce-ți casa după soare și călătorește cu familia într-o rulotă, dacă vrei aventuri de neuitat! gata, fetelor, v-ajunge, mergeți și culcați-vă, terminați odată cu sexu și miaunismele și extazul la fiecare candelabru arăbesc sau la orice pulete că s-a stricat șmecheria. avem pretenții că pînă la vîrsta asta ați aflat cum stă treaba și că v-ați calmat, e timpul să vă apucați de acte de caritate sau să o luați razna de tot. un divorț nasol, o dramă uriașă, un bărbat cu afacerea în faliment, ieșit la tarabe cu zdrențele voastre să-l salvați de mizerie, să-i fiți alături în nenorocire, ceva, orice, numai să nu vă mai văd așa de plictisitoare… 

pe scurt, subiectul a fost acesta: 4 dame trecute de 40, una chiar de 50, fac eforturi disperate de a rămîne tinere și a încape în haine nepotrivite, replici tembele și fonduri de ten. yeah yeah, it`a just a movie…  

Etiquetas de Technorati: ,

11 responses to “Sex and the Old Ladies Becoming Stupid

  1. păi după cum îmi sună și mie mai bine. ”sexu, orașu și bătrînele doamne care devin stupide” nu mi-a mers bine la ficat.

    Like

  2. cine te-a platit sa te uiti? sau ai pierdut vrun pariu?
    eu n-am rezistat nici la primul, desi episoadele mi-au placut. ai dreptate, sjp = the prettiest horse in manhattan.
    este un film american din ultimii trei ani care sa-ti fi placut cu adevarat? parca o iau razna cu totul, numai porcarii. adica, inainte erau porcarii, daca parca erau totusi comestibile. acum e cum zici: te duci cu punga la cinema. si rahatu ala care a luat oscarul. am rezistat pana la faza unde ala ii trage un picior portbagajului plin cu explozibil ca era intepenit, si nu putea sa-l deschida. no tulai. am simtit ca n-am aer si a trebuit sa-l inchid.

    Like

  3. ah, nu m-a plătit nimeni, cîteodată e bine să vezi și ceva foarte stupid sau să citești ceva foarte stupid. face bine pentru spiritul critic, așa ca exercițiu. filme americane bune? pffuai, nu-mi vine nici unul în minte, prea multe sabloane. acum sint in perioada de British movies and scatches. (SATC II a fost o scăpare că aveam de gînd să plec în Arabia Saudită, dar m-am potolit după vizionarea lui, deci n-a fost chiar o pierdere :d).

    uite aici, am doua recomandari de filme bune:
    1) http://www.mala-hierba.com/pages/pelicula/deux-jours-a-tuer.php
    2) http://www.mala-hierba.com/pages/pelicula/moliere.php

    si mai urmează, dar nu-mi mai bat demult capul cu cele americane.
    pup dănutza cea harnică și talentată 🙂

    Like

  4. Hihihi! Ce bine-mi pare ca mi-am urmat instinctul si nu m-am uitat la asa ceva! Da’ ma intreb: de ce oare domnii mai grizonanti, aflati in situatii similare, par mai putin ridicoli? Sau mi se pare mie?

    Like

  5. De cateva decenii propaganda de la Holywood a schimbat foaia total, nu mai este nevoie sa fii frumoasa pt a fi actrita de succes acolo. Este de ajuns sa fii slaba si evreica 🙂

    P.S. Si ce femei frumoase a avut industria de la Holywood

    Like

  6. De acord, se lungeste pelteaua mult prea mult si ceea ce odata a fost putin intrigant, acum a devenit penibil. Cred ca ideea cu barbatul falimentar si vandutul toalelor ar fi fost muuuult mai comestibila, desi raman la parerea ca STOP ar fi fost cel mai bun.

    Like

  7. xxl: eh, pai ia vezi tu filmul cu Mercenarii (sylvester stallone, jet li, bruce willis etc – ia mai bine linku asta http://www.widepictures.es/losmercenarios/), un film plin de testosteron cam grizonat, se bat aia cu totii chiar si la 60 de ani si vor sa para tineri si in flacari si pe urma vb de ridicol iar :)))

    cccornel: are inca, prespun insa ca nu sint scenarii pe masura inteligentei lor : d

    georgiana: bine-ai venit pe-aici. : ) nu-i asa ca daca zici stop cind trebuie oamenii, intimplarile, filmele etc capata mai multa valoare? cred ca de-aia inca-mi place seinfeld.

    Like

  8. Zully, sunt demult pe-aici, doar ca nu m-am facut remarcata 🙂
    Da, totul capata mai multa valoare atunci cand se limiteaza la penibilul acceptat / cerut de publicul larg ( si slava Domnului ca e destul! )

    Like