Vizionare de filme cu puștii din Medgidia

Am ajuns la a patra întîlnire cu cei mici. Ce mă bucură este că numărul lor crește de la întîlnire la întîlnire, se împrietenesc, socializează, au început să se invite pe la zilele de naștere și unii dintre ei așteaptă cu nerăbdare orele de lectură. Săptămîna trecută i-am suit pe scena unde fac repetiții cei de la dansuri populare sau moderne și ne-am jucat de-a personajele. În timp ce le citeam îi puneam să imite cum doreau ei ceea ce ascultau. astfel, s-au făcut că dorm, unii în exces de zel au sforăit, țopăit, ascuns după cortinele grele, aplaudat cu frenezie etc., o mare distracție.

Ieri am vizionat Shrek cu gurile căscate.

P8111429 ce mă surprinde este că vin pe caniculă cu ceșcuțele de ceai în poșetă (fetițele, că băieții se mulțumesc și cu pahare de plastic – unică folosință, chestie tipic masculină).

singura neplăcere a fost cu marea cofetărie Ana din oraș care s-a lăudat cu sponsorizarea de delicatesuri, le trimite cu țîrîita și cu de-a zgîrcitelea, cu programări și telefoane în prealabil, așa că am renunțat la o astfel de sponsorizare, care, de fapt, nici nu e sponsorizare, ci un barter în toată regula. generozitatea e în criză și ea? ieri a trebuit să le spun copiilor să mănînce doar o mini-ecleră cît un degetar și aia, ca să rămînă tuturor, o treabă care m-a scos din sărite. mai mult i-a amăgit pe copii, ia deci să mă scutească și să dea bani pe publicitate, că eu n-am chef să număr dumicaturile nimănui, mai ales ale copiilor. nu stau să explic nimănui cît de scîrbos mi se pare asta.

așa că out of the program.

P8111443 Sedan și Serhan, doi veri primari. Pe Sedan îl știm de data trecută, Serhan a fost a dus de văru-său, pentru că știa că-i plac poveștile.

mai multe poze aici, pentru cei care vor să vadă niște puști extraordinari, cu sclipiri de inteligență și cu o inocență tulburătoare. din nefericire, s-au născut într-o țară care nu e în stare să-i protejeze sau să le ofere o siguranță decentă. îi privesc uneori și mă întreb ce vor deveni.

One response to “Vizionare de filme cu puștii din Medgidia

  1. ti’am vazut numele pe o carte intr’un supermarket. am citit ca un robot vreo doua trei paragrafe.
    iti imaginezi cat de perplex si confuz am fost?!?
    ….am ajuns acasa, am :cercetat activitatea ta – literara: …..nostalgia m’a cuprins. nu mai stiam nimic despre tine de atata amar de ani …………….
    intr’un final, m’au podidit lacrimile, ca o furtuna de vara si mi s’a facut dor.

    Like