Mala Hierba în haine noi…

Nu știu cît de îndrăzneț este proiectul cu Mala Hierba, cine va rămîne în el și cine va pleca luat de teribilele drame ale vieții sau de alte fasoane și plictiseli, de altfel, după toate experiențele mele anterioare, nici nu cred că e înțelept nici să mă extaziez că vom dărîma munții sau că vom sparge avioane cu pieptul. Știu doar că l-am gîndit (noi, cei cîțiva oameni din echipă care n-am găsit în sistem un răspuns convenabil) ca un spațiu în care să scriem organizat, ca și cum am avea ceva mai mult decît o slujbă.

A durat ceva mai mult încărcarea nr 4, fiindcă s-a întîmplat să cam fim pe drumuri (toți), ba trei dintre noi să se mute cu totul dintr-o țară în alta, cu tot ce presupune asta. Pe Roxana (și ea acum în haine noi, blog nou, tonus de nota 20) am ratat-o la mustață, cînd ea pleca din România spre țara ei adoptivă, Canada, iar eu aveam bagajele la ușă din țara adoptivă spre România. Au urmat alte mărunte tracasări, caniculă, birouri de reorganizat, spații, familii, balamuc, decizii, tranșări la sînge, transpirații, paranoisme și lacrimi de crocodil din partea altora sau tot felul de deranjuri sentimentale.

Recunosc că nu mă prea pricep la web design (și nici nu mă pasionează asta, ba chiar mă scoate din sărite), dar am făcut și asta. Toate mailurile și comentariile de pe pagina veche au căzut în gol, am putut vedea că le primesc, dar nu le-am putut deschide. Acum m-a interesat să fac un site funcțional pe partea de comentarii și mailuri, adică să putem avea o comunicare eficientă emițător-receptor (ca să vorbesc ca-n cărțile de psihologie), și mai puțin m-a interesat așezarea în pagină, aranjamentul și culorile potrivite (am recunoscut deja că nici nu mă prea pricep). 

Din septembrie voi da drumul și fostei mele rubrici pe care am avut-o în FHM despre genul acela de relații zaharisite sau alte chițibușuri de relationship & stuff, la rugămintea unor foști cititori ai rubricii. Vor intra în Urban Love de pe Mala Hierba.

Acum e august, murim cu toții de cald sau ne pregătim sănii de iarnă. Dacă e criză, sincer mi se rupe. Am văzut atîtea mutre mofluze în ultima vreme că singura dorință pe care o am (măcar vara asta – și cît a mai rămas din ea) este să umplu toate spațiile cu viață și muzică. M-apuc să și cînt karaoke, numai să vă mai descrețiți odată frunțile alea…

Etiquetas de Technorati: ,
8 responses to “Mala Hierba în haine noi…

  1. xxl> cred c-o să rămîi fără urechi cît de curînd…

    fernoss: dacă-s reci, mici și pietroși, sînt buni tot timpul anului. să ne zici și nouă secretul : d

    Like

  2. Gata, după multe teste şi verificări, am reuşit să ajung la concluzii. Deci, trebuie băgaţi la congelator şi ţinuţi acolo ca să fie reci şi pietroşi. Cât despre micime… nuş’ce să zic. Cre’că trebuie strânşi şi presaţi în mâini până se fac mici şi cu vârfurile ascuţite. :p

    Like

  3. fernoss, nu mai vorbesc cu tine. ai instincte de criminal : D o să te trimit la haptobalauri să te mănînce.

    Like