Update

întrebarea corectă nu e ”ce (mai) fac”, ci ”ce-am făcut”. cineva pusese google-ului întrebarea ”ce mai face zully”, am sperat că nu era vorba de mine, uimită și amuzată că cineva ar putea fi interesat de ce fac eu în condițiile în care niciodată nu mi s-a părut că fac ceva interesant.

blogul, da, forma asta de expunere… mi se pare că chiar prima mea însemnare aici se numea ”exposure” și vai, ce s-au mai clătinat unii dintr-o parte în alta, murmurînd în bărbile lor albite sau chele atîtea dezaprobări și nemulțumiri. veneau cu jalba în proțap. scriam atunci ca și cum ar fi existat un public, acum scriu ca și cum n-ar exista nici unul.

mai am puțin și termin turul de forță numit Orhan Pamuk și mă simt tot mai îndepărtată de multe din vechile mele metehne. cînd te urci pe umerii giganților, vezi lumea ca o miniatură. și chiar pe tine o simplă furnică ce se plimbă de colo-colo pe broderia altuia. abia acum devin tot mai indiferentă la stimuli exteriori.

2 responses to “Update

  1. Oh, da, da, Pamuk…
    Extraordinare imagini mi-a creat omul asta…deosebit.
    Un maestru creator de peisaje, personaje si culturi.
    Am “vazut” 100 de miniaturi si maini trudite prin ochi chinuiti de orbire si praf. Zambind.
    Fir’ai tu sa fii, Orhane’ 😉

    Like