Task list

trimis condițiile de intrare în posesia celui de-”Al treilea călător” primilor 13 cititori, my lucky number, mâine o să-mi fac curaj pentru următorii. nu cred c-am fost vreodată mai zgîrcită cu o lucrare, în sensul că pînă acum am publicat texte peste texte fără să mă gîndesc prea mult la efectele lor și nici nu m-au interesat paralele, dar asta, nene…

apărut și Mala Hierba 3.
trimis și cărțile prin poștă, cele din concurs, cele din club, mama transformată în secretară. bun așa.

un telefon sună pe scară de 24 de ore, vecinul de jos dacă n-a murit, sigur are o gagică super-distrusă. ori a plecat și ăla pe cîmpii gonit de criză. sau poate zace prin vreun aeroport înjurînd norii de cenușă.

anyway, am timp azi doar de popîndăreală. adică o pizza uriașă, mult ketchup, rîuri de nestea și un stadion pe care să urlăm din toți bojocii.

Comments are closed.