Conferința despre Camino de Santiago

Mai întîi o să vă dau un link. E un site numai despre pelerinajul Camino de Santiago, cum să vă pregătiți de drum, ce lecții primiți în călătoria asta, o să faceți cunoștință cu români care au mai fost pe-acolo, oameni foarte foarte interesanți, și multe alte informații, care vă vor fi mult mai de folos decît ceea ce am scris eu aici pe blog, cînd și cînd despre treaba asta. Știți foarte bine (cei care au urmărit postările) că eu am avut alte probleme, cu friendship-ul și cu ezotericii, și m-am ferit să dau sfaturi despre ce să-ți pui în rucsac. Dar aveți mai jos mură-n gură tot ce trebuie.

Autoarea acestui proiect este Cătălina Murariu, pe care sper s-o cunosc într-o zi personal, fiindcă îmi pare un om dedicat, pasionat și cu un entuziasm bun de mișcat munții din loc. Adică exact genul de om care-mi place să-mi bată la ușă.
Mi-am dat seama de asta după cît suflet a pus în proiectul ei și în organizarea conferințe de mîine (de la Sala Tineretului) și știu că a pregătit toate astea cu luni bune înaine, din octombrie anul trecut, dacă nu mă înșel, cel puțin de-atunci a luat legătura cu mine. De ce crede ea și celelalte tinere care s-au implicat în această conferință că românii ar trebui să facă această călătorie probabil că veți afla mîine dacă dați o fugă pînă acolo și veți dori să aflați mai multe. Eu știu sigur că veți fi primiți cu brațele deschise.

mai am două linkuri, continuare a articolului de data trecută care a fost publicat în 121.ro. Drumul către Santiago partea a II-a și partea a III-a.

Am fost și eu invitată la povești acolo, dar, din păcate, sînt prinsă aici cu alte treburi. Mi-ar fi plăcut să-i cunosc și pe ceilalți călători-pelerini din anii trecuți și să le strîng mîna, de asemenea să-i spun Ramonei Venturini că înainte de a pleca eu la drum ceea ce a povestit ea pe un forum despre acest pelerinaj mi-a fost de mare folos și, bineînțeles, să strîngem rîndurile ca acum doi ani, cînd ieșeam la beții frumoase de spirit. Dar… asta e situația…

Sper însă să-mi povestiți voi de data asta cum a fost acolo și să vă placă filmulețul pe care l-am trimis. Nu-l pun deocamdată pe blog, pentru că vreau să-i las Cătălinei plăcerea de a-l arăta ea prima invitaților ei.

Țin pumnii!

One day later edit: (mai jos filmulețul)

One response to “Conferința despre Camino de Santiago