vestea de vineri

pentru că-mi place să-mi dau vești bune și pentru că am renunțat la caiete scrise de mînă…

”Al treilea călător” a ieșit din tehnic.

– are 688 de pagini, cu tot cu anexe, note de subsol, cuprins și o prezentare seacă, dar la obiect, de autor.
– au mai rămas de introdus ultimele corecturi.
– ne-am mișcat repede pentru că n-am pierdut timpul
– în două săptămîni va fi urcată aici pe site, și o veți putea descărca în schimbul unei sume simbolice, asta ca să evit să fiu eurogratisă sau dolaroieftină și pentru că munca asta titanică merită totuși un preț, chiar dacă e simbolic.

despre dolaroieftini vorbim altădată. între timp, iată un site despre cum să te pregătești pentru Camino. o să povestesc mai multe și despre Cătălina, autoarea lui (care a făcut de două ori călătoria și acum pregătește o conferință) săptămîna viitoare.

acum sînt cu ochii pe alte verificări.

4 responses to “vestea de vineri

  1. felicitari!

    pot sa am deja cerinte? banuiesc ca o sa fie un pdf, nu? poti pune si o versiune in alt format? kindle-ul meu nu citesc pdf (sau nu le citeste bine, in orice caz), si sunt dispusa sa renunt la aspect ca sa pot sa citesc totusi cartea pe el. ma multumesc si cu un txt 🙂

    Like

  2. jen, asa cum spuneam, o sa am grija sa ajunga la toti cei care intr-adevar doresc asta, in ce format se va putea. vei putea sa descarci cu tot cu programul de citit. dar stai sa dau eu finisarea de rigoare si pe urma ii dam bice : D

    Like

  3. Unde ne-a adus domne’ tehnica asta…offf….
    Mie imi place mirosul hartiei de carte noua, imi place sa intorc paginile si sa le simt pe buricele degetelor, imi place fosnetul filelor si sa simt greutatea cartii in maini. Si mi-ar placea sa am si eu un club de carte 😉 nu de fisiere 🙂
    Daca plantez un copacel dai print? 🙂

    Like

  4. pai o sa-i dau si print, dar acum nu pot, financiar vorbind, si ma gindeam ca pina o sa fac eu calculele, pina o sa ajung in tara sa supraveghez totul, pina … si pina… va trece ceva timp (poate luni, poate ani) si pina atunci, pentru cei nerabdatori, mergem pe tehnica. pentru ceilalti, well, mai asteptam. o sa explic eu mai bine de ce am ales varianta e-book. inca putina rabdare.

    Like