Nu pliviti Buruienile!

Așa cum vă promiteam o revistă online cu/pentru și despre oameni care au reușit pe cont propriu.

Ambiția mea (care a devenit a noastră) este să demonstrez că publicul mai vrea și altceva în afară de scandaluri, vedetuțe fără creieri, care oricum vor dispărea peste noapte, cancanuri, abureli, informație negativă sau neverificată. Nu că mai vrea, ci că niciodată n-a vrut așa ceva.

Am mai avut o tentativă de a face o astfel de revistă, dar am fost într-o combinație nereușită, nu din pricina oamenilor care se strînseseră în echipă la acea vreme, fiindcă fiecare luat în parte era o redacție în sine, ci de cel care credea că un astfel de mecanism e pus în mișcare de slugi ale cuvîntului, nu de oameni împătimiți ai anumitor principii de la care n-au abdicat nici în ziua de azi. E vorba de weblog. În fine, morții cu morții… să nu-i mai pomenim că nici măcar cînd erau în vogă nu ne-au spus mare lucru.

Astfel, tot ce e personal sau ce mai ține de laboratorul meu scriitoricesc va rămîne pe acest blog. În această privință nu s-a schimbat nimic. Ceea ce fac împreună cu ceilalți prieteni ai mei (ușa e deschisă larg și pentru alții asemenea nouă) va fi publicat pe Mala Hierba.

Sperăm să vă placă ce-a ieșit… Am încercat să nu avem scăpări și am verificat materialele de ”n” ori, dar dacă descoperiți ceva în neregulă just SHOOT! Un lucru e sigur: sîntem rezistenți cu toții și nu avem psihologia ierbii…

Hai să fie într-un ceas bun! Am mai încercat să fim punctuali și am reușit!

Am ales, deci, 00.00 ora României (țara cu care mai vrem să ne mai și mîndrim, nu numai să ne fie rușine peste tot cu ea, iar unul dintre obiectivele acestei reviste, printre altele, este să găsească acei români cu care oricine s-ar mîndri, indiferent de țara în care au ales să trăiască, români care n-au cedat, nu s-au prostituat, nu au venit nici mai șmecheri înapoi, nici mai vicleni). Aceeași oră era și în Africa de Sud. Eu mă aflam cu oră în urmă, iar la Roxana era 17.00.

Noi am deschis șampania, fiecare pe meridianul pe care se găsește… și, în sfîrșit, după atîta vreme am celebrat ceva special. Ceva ce ne-a strîns zile și nopți de-a rîndul sub acoperișul acelorași idei.

Enjoy!

12 responses to “Nu pliviti Buruienile!

  1. bucuroasa sa raportez: nimic in neregula! cioc! (stiam io ca nu-i asa de rau sa fii lepra… asta, buruiana. apples and oranges. dai de stire daca vrei niscai retete la gastromanie, da?)

    Like

  2. Zuleiho, sa ne traiasca si sa ne creasca mare.Si, cum bine ai spus, sa ne fie intr-un ceas bun!Si bun sa ne ramina! Eu nu mai am rabdare cu nr. 2. Hai la treaba!

    Like

  3. Anto: parca tu voiai sa stii despre diplome si ai asteptat cuminte articolul. Gasesti pe Diaspora tot ce-ti trebuie cit sa-ti faci o idee.

    Dana: Dam imediat ce Nadia “cedeaza” haha. i-am aratat blogul tau zilele trecute si i-am spus ca dc nu mai face fata cu cite are pe cap o sa merg in “vecini” sa cer ajutor sau o portocala. : D

    xxl: multumim!

    Nadi: hai!

    Like

  4. io nu poci sa m-abtiu,asa ca inca odata ,pentru toate oamele si omii implicati,hip,hip,uraaaa!
    si-o sa va citesc cu mare drag!

    Like

  5. bre, soro, între timp ne-am mai calmat, dar cine știe? ia să nu mai lipsești că iar o luăm razna : ))

    Like

  6. știu, V, că nu lipsești de voie. mă bucur că-ți place saitu, mă gîndeam la tine cînd îl corectam, dacă treci pe-acolo și vezi vreo tîmpenie? cum mai dau eu ochii cu tine? 🙂 și-acum cu cartea la fel. uite ce-am găsit azi tot corectînd ”au dat ei capetele peste cap” și dacă vreodată ai fi citit așa ceva, haha, no uei.

    Like

  7. neah, datu’ de capete peste cap e ca atunci cînd tastezi întruna “pentur” în loc de pentru. nu se pune. 🙂

    Like