Solutie Judecătorie

deși am început săptămîna prost cu pierdut avionul către România, autobuze blocate pe autostrada Zaragoza-Barcelona sau anulate în ultimul moment, imposibilitatea de a-mi recupera banii de bilete, desfăcut bagaje în marea pleoșteală de după, reclamanta je lipsă de la proces, am încheiat-o totuși cu o veste bună.

avocata mea și-a făcut treaba.
iată soluția.

probabil că urmează recursul.

am scris mai multe despre asta în ”Probe de nesimțire” și cîte ceva despre atitudinea celorlalți vizavi de treaba asta aici și aici.

4 responses to “Solutie Judecătorie

  1. Felicitari! Un pas mic pentru omenire, dar mare pentru tine! Si pentru noi, tratati ca niste cersetori cand ne cerem drepturile (firesti) de la edituri, dupa nopti pierdute si cearcane si dioptrii… Dealtfel, Tritonicul e celebru pentru potlogariile cu pricina…Apropo, mai lucreaza acolo Mireille Radoi? Ea parca era altfel pe vremuri…

    Like

  2. multumesc si eu predecesorilor mei ca s-a ajuns aici. v-a luat dintr-o data mutenia, nu? sinteti socati de-a binelea ca se poate sa va obtineti si drepturile… uau, ce chestie!

    Jucator: nu-l consider un pas mare, ci o batuta pe loc. potlogariile Tritonicului am avut noi grija (citiva, foarte putini – vezi Andrei Ruse, de pilda) sa le facem cunoscute.
    daca s-ar intimpla asta cu fiecare in parte editorii n-ar mai avea neobrazarea sa-si trateze autorii ca pe niste cirpe.

    bineinteles ca Mireille nu mai lucreaza acolo, sint ani deja. n-are nici ea psihologie de lacheu!

    Like

  3. Bravo, bravo! Poate asa, dupa ani si ani, cu un proces, cu un scandal, un curent de opinie pe bloguri, se mai schimba lucrurile … Hrib e un cameleon lipsit de fair-play, asa a fost, asa va fi mereu, el impreuna cu prietenii lui de ani de zile….Vai vai cate povesti se stiu despre clica tritonicilor si a amicilor mai vechi ai acestora.
    Sa-ti cauti dreptatea pana-n panzele albe, Zully! E chestie de recuperarea demnitatii pana la urma!

    Like