Final Cover

am ținut cont de majoritatea sugestiilor voastre. am renunțat la bucla de jos a numelui, dar am pastrat fontul. după cum spuneam nu am dorit un font bățos și nu cred că folosirea unuia mai buclat o să dea impresia unei cărți neserioase. în definitiv, nu e vorba aici despre prelucrarea sau rașchetarea lemnului de stejar. am ținut expres să am o poartă în spate (bine, eu doream fereastră în față), dar aveți dreptate, o copertă nu trebuie să fie prea încărcată (ca un pom de crăciun), dar nici nu mi-o doresc prea golașă (ca un cuib de cuc). am ideea asta despre copertele cărților de literatură, cum că ar trebui să încadreze totuși, printr-un element definitoriu, întreaga poveste. în fine, pentru mine era fereastra. sau oglinda. a rămas poarta.

după atîtea ”bag-o pe aia”, ”scoate-o pe astalaltă” ”mărește” ”înalță”, ”scoate iar”, ”mai pune-o odată”, ”sus”, ”mai sus”, ”acum mai jos”, ”vîr-o pe ailaltă”, ”termină o dată”, ”hai că văd stele verzi”, de zici că făceam sex și nu o copertă, azi dimineață am zis s-o dăm gata orice s-ar întîmpla.

asta e. de-acum nu mai schimbăm nimic, am trimis deja cererea pentru isbn în care am atașat si propunerea de copertă pentru carte. după cum vedeți nu are nici o editură pe copertă. am avut niște discuții slăbuțe cu Horia Ursu, n-am reușit să ajungem la nici o concluzie, n-am văzut nici un contract, nu e nimic clar, deci discuțiile s-au oprit la început. s-ar putea să fiu eu prea rapidă, chiar și pentru secolul ăsta al vitezei. sigur sînt și un fel de capră neagră împrejurul căreia trebuie să-ți iei ceva măsuri de precauție, că nu se știe ce copită îți lipește în freză, haha! hai, bre Urs, zău, mai bine rămînem prieteni, pe veci, asta e propunerea mea!

anyway, în maxim o lună veți avea acces la ceea ce am scris timp de un an și mai bine, cît m-am unplugged și de la viața socială, și de la găsitul/căutatul/muncitul la o slujbă normală cum are tot omul. asta dacă se întreabă cineva de ce scriu atît de repede. ei bine, nu scriu atît de repede pe cît ar trebui, sau pe cît mi-aș dori, am doar capacitatea de a trece mai rapid peste unele despresii și norocul să am pe cineva care îmi sprijină munca asta. asta, și mai ales că de un și ceva am dat eject acelor ”furăcioși” de energie. n-am mai avut timp de balivernele tuturor, discuțiile s-au redus la ”zi pe mail dacă e ceva important” sau ”n-am chef să îmi mai bat capul cu asta, fugi la alt fraier care are timp”. drept urmare, discuțiile cu prietenii s-au îmbunătățit. la fel și cercetările mele în legătură cu anumite preocupări mai vechi.

deci… e timpul să-mi fac bagajele acum. am auzit că e foarte frig în țară. nu că aici ar fi mai bine. o să mă întîlnesc doar cu foarte puțină lume prietenoasă, și din păcate cu prea multe oficialități, mutre acre și alte poame.

aveți grijă ce faceți prin lipsa mea, nu vă trageți de păr, nu vă ciupiți de obraji și nici nu vă certați copiii.

de la Nicule aveți un bonus de ziua Femeii, cică se potrivește cu mesajul cărții mele.

totusi nu va agitați pe aici cu La mulți ani!-uri de ziua femeii. voi fi cu capul prea în nori în noaptea asta. la propriu. că la figurat, doar în aparență.

4 responses to “Final Cover

  1. deci aia e finala?? oka doka 😀
    abia astept sa o vad in librarii si hai mai repede in tara !!! ca mi-e dor de tine 😦
    si da, nu este frig, este ffoooaarrtteee frig. asta daca scoti din discutie zapada, mizeria, fleoscaiala de pe trotuare si nu numai..etc…
    tzucam cadana }}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{

    Like

  2. vine fata imediat cu detalii. inca putin. se lucreaza pe ultima suta de m. nu mai lipsi si tu asa mult, ca de-acum incepe distractia…

    eu o tiparesc.

    Like

  3. puteai lasa si pestele si luna. mai ca aveau si alea talc.:) oricum ma bucur ca e gata.sa fie intr-un ceas bun bun. succes la romanica!

    Like