Cu ce ne mai ¨jucam¨

Citella, autoarea noastra pe care mai intii am disperat-o.
Asteptam varianta barbateasca. In sfirsit, pot sa inchid si eu clapa de laptop si sa ma pierd printre cratiti : )

Enjoy! Au mai ramas 13 zile.

A day later edit:

Trebuie sa fac o plimbare foarte lunga in seara asta ca sa ma dezmortesc. Daca treaba continua tot in ritmul acesta am imbulinat’o rau de tot. Nici nu mai stiu pe unde imi sint salvate ultimele variante, umblu cu stickul dupa mine de la un calculator la altul, iar acum am primit in sfirsit si laptopul de calatorit, care abia daca are un kil. Me happy. Dar trebuie s’o iau de la capat cu salvatul documentelor, poze, minuni. Si sa ma organizez in asa fel incit sa nu zapacesc pe nimeni.

Anyway, acest prim numar a fost de sacrificiu, stiam ca asa va fi, si numai asa ne’am fi dat seama cit timp din timpul nostru inghite acest proiect. Am luat’o de la capat de citeva ori, asta insemnind ca a trebuit sa refacem tot de atitea ori. daca cineva ar urmari o discutie de’a noastra s’ar cruci. ne’am adus inclusiv aminte cum ne’am certat noi o data pe o cutie de detergenti. singura data! si inca pe o cutie de detergenti! gospodinele lu’ Peste!

apoi buluc conexiuni proaste, calculatoare care crapa in ultimul moment, aseara o patea Gabi cu clipul 3. la douasprezece noaptea pe Dragos il trasnise si pe el facutul clipurilor pe youtube. adica ce, el sa nu faca? dar desigur pe el nu’l interesa sa intre in competitie nici cu Gabi, nici cu Roxana, avea treaba lui misterioasa, cauta poze cu popindai, convins fiind ca specia e amuzanta.

si iata opera lui Gabi, o prelungire a promoului pentru revista, sau o noua completare, daca vreti. melodia am pastrat’o:

Sint foarte mindra de oamenii astia.

9 responses to “Cu ce ne mai ¨jucam¨

  1. Oligofren primul clip. Dar in generatia PowerPoint unele cai neuronale sint arse, asa ca daca e pe gratis are valoarea corecta.

    Like

  2. vasile, ce sa zic, amigo, daca tu asta ai inteles ca sintem generatia powerpoint du-te tu la euroieftinii tai si joaca-te cu ei in curtea romaniei. noi avem alte treburi aici.

    lullaby si arankas, multumim. sper sa iasa ceva interesant din “joaca” noastra.

    o seara buna tuturor!

    Like

  3. Incitanta prezentare 🙂
    Astept cu nerabdare “produsul final”

    By the way .. super fresh melodia.
    Un antidot perfect pentru vremea (vremurile) din perioada asta.

    Detalii ????

    Like

  4. deo: inca putin. 9 zile mai exact. inca mai finisam, inca mai finisam… 🙂

    venim imediat la voi cu tot pachetul. speram din suflet sa va placa.

    Like

  5. este de-a dreptul fermecator!!! cat entuziasm!! bravo!!! de 1000 de ori bravo!!!!
    dar, prietenii tai de pe camino (yoghinu’& mayra) nu participa la site? ce s-o intamplat cu ei?
    mult succes la site!!! abia astept 15 martie!!!

    Like

  6. draga indeed, aici e vorba de mai mult decit o prietenie, ci de oameni dedicati, care nu-si pierd interesul la prima pala de vint. de-aceea am pus intre ghilimele “ne jucam”, fiindca, de fapt, e o munca titanica. cu unii prieteni poti face asta, cu altii poti face alte lucruri. iar pe altii ii accepti asa cum sint. unii sint buni pe scris, altii sint buni la masat.

    vom vedea ce se mai intimpla. : )

    Like