Ce căutat găsit…

mission accomplished.

gogoși pe care le credeam pierdute, cd 7plus pe care salvasem lista cu bloguri oameni de treabă, trecut pe la ei prin ograda, văzut că rămas în continuare de treabă, continuat viețile liniștit în ciuda crizei, găsit discuții vechi, rîs ca proasta de ce proastă puteam să fiu, găsit imagini, găsit diacritice care fugiseră, amintit voci de prieteni și hlizeli, printre care și o scurtătură de la Tîrgul de Carte la Agronomie care dovedit a fi cea mai lungă scurtătură, primit atunci înjurături de la Vidal, rîs din nou cu poftă acum de cum voit eu să scurtez ceea ce se tot lungea, schimbat titlul blogului în Atelier, că de-acum tre să intrăm în cîmpul muncii, orice-ar însemna asta, emigrat în bucătărie, deschis balcoanele, venit primăvara azi, șters ochelarii de soare, auzit cum madam vecina ascultat muzica zen, frumooos, presupus ca venit iubit la ea, presupus bine, auzit pe scară cum madam vecina pupat obrajii la iubit, mțoc-mțoc, yo te quiero de verdad. plăcut la mine cînd lumea se iubește chiar și zen, chiar și de verdad, nem tudo cum se iubește de mentira. auzit prin perete partida de sex, emigrat dormitor. găsit popîndău modest în jumătatea de pat pe care o vreau și eu.
primit videoclip superb de la uvederonde. dăruit vouă.

găsit toate astea după ce pierdut tot ce trebuia să se piardă. se spune că trebuie pus o dorință după ce ajuns în Santiago. zuli pus dorință la mișto. suna așa: ”să se piardă tot ce trebuie să se piardă din viața mea și să rămînă ceea ce mi se potrivește.” nu crezut vreodată că se va îndeplini.

zuli mulțumit.
scris handicapat. sorry. enjoy the music.

8 responses to “Ce căutat găsit…

  1. ce vrut pierdut sigur pierdut de la sine. zuli tinut mult la xxl chiar daca nu vazut nicodata : )

    nuclearrr prea bun. nuclearrr placut zuli`s bad writing : P

    Like

  2. Multa lume e (mai) fericita in perioada asta, o fi ceva in aer. Dar ador sa citesc zambete pe fetele oamenilor, fie ele si virtuale. Seara faina, Z!

    Like

  3. la sfantu asteapta, adica atunci cand o s-apuc si eu sa scriu ceva marfa (vandabila) o sa fiu asa de smecher ca o sa mi se rupa de edituri si contracte, ca o sa imi platesc io tot de la editare pana la promovare si poate imi fac si editura mea daca ma supar. uite asa, na!

    Like

  4. conde, nu prea e chiar așa, na! că editura își are și ea rostul ei și treaba editorului e și ea lungă și cu dichis. nu oricine e în stare să fie editor bun. oamenii ăștia au multe de înfruntat, atît de multe că abia dacă au timp să răsufle. nici n-ai idee cîte bătălii are de înfruntat un editor. tu termină ce-ai început, scrie cît de bine poți și se va găsi editorul interesat de mesajul tău.

    mult succes și pană ușoară!

    Like

  5. si lu zuli placut ca voi jucat asa frumos cu mine, mai repetat experienta, da? promis?

    haha! hai pupat la voi, mțoc mțoc!

    Like