Continuare…

e foarte complicat de explicat de ce atunci cînd e vorba de prețuri fixe, dosare cu acte de pregătit – alte treburi fixe deci, nu e nevoie de declarații. lucrurile sînt bătute în cuie și n-ai ce să faci. declarația lui Gigel e pleonasm, mai mult decît atît e pretextul tractoristului, e scuza supremă pentru a nu face ceva, mă încurcă, nu-i văd sensul. nu mă interesează scuzele.

e complicat de explicat pentru că e inutil. astfel că unele mailuri rămîn fără răspuns. dead zone. dar trebuie să eliberez demonii undeva ca să nu-mi influențeze manuscrisul. rămîn surdă – e musai asta! – la influențele negative exterioare și folosesc pagina asta ca pretext (doar pt mine) de a scuipa gînduri pe care le voi șterge mai tîrziu, cum fac de obicei.

m-a obosit inactivitatea fizică – cea mai îndelungată de pînă acum – toate aceste energii neconsumate și aiurelile unora care-mi spun că pămîntul e pătrat. oboseală psihică, surmenaj aproape, toată această ”literatură de mișcare”, toți acești oameni de care tre să am grijă să nu-i rătăcesc pe cîmpii și care nu mai ajung odată la destinație.

insomnii.

mi-am dat seama cît sînt de fucked up și că trebuie să iau o pauză de la tot cînd ieri în loc de 1984 (mă gîndeam la cartea lui Orwell) am scris 1408 (deși filmul l-am văzut acum doi ani, dar poate are legătură cu ”Misterele Regelui” a lui Stephen King, pe care o recitesc acum. sinapsele neuronale s-au scurtcircuitat aiurea. mintea are legile ei. am de gînd să mă uit la filme cu multe numere, 23, 7, 9… poate încep să decriptez mesaje ascunse, să compilez date.

să-i dăm deci un shut down pentru cîteva zile și să trecem pe facebook, haha! am cîțiva amici care știu de glumă.

out!

One response to “Continuare…