Si-acum… despre ce mai discutăm?

Am auzit că unii se sinucid pe fond de presiuni politice, zboară capete de partid, plîng de ciudă mari doamne rămase fără funcțiile bărbaților, visele se destramă glorios, adios shopping nelimitat, adios scaune de sub cur etc etc. Una peste alta, se ceartă buni prieteni între ei și nu-și vor mai vorbi în veci că n-au avut aceleași preferințe politice, n-a ieșit prostul care trebuie.

Ia mai duceți-vă în pizda mamii voastre de proști.

7 responses to “Si-acum… despre ce mai discutăm?

  1. trei subiecte in postarea asta, dintre care politica si camino nu ma intereseaza, deci elaborati, stimata tanti, pe al treilea…

    Like

  2. cu politica am terminat-o si eu, de bine ce-am inceput, cu camino e expirat subiectul, trag de mine si sper sa n-o las balta pe ultima suta, da` asa mi s-a acrit… e mult mai simplu sa mergi decit sa scrii, bag seama.

    iar cu al treilea subiect… ăăăă… pfff, ce vidal băgăcios!…

    Like