Vot Zaragoza

la ora 11.00 trecusera deja peste 600 de persoane prin cabinele de vot. majoritatea intervievatilor votau cu Basescu.

pozele sint facute chiar din centrul sectiei de votare al Consulatului Roman din Zaragoza. nu era voie, desigur, dar am avut acreditare pe zona respectiva. asa ca nu voi da prea multe amanunte, ci doar citeva detalii fotografice, nu stiu cit de semnificative, poate-i trezesc pe citiva care inca mai dorm prin Romania. m-a surprins sa vad atitia cetateni romani aliniindu-se la coada si asteptindu-si rindul sa intre in cabinele de votare.

veselie mare printre romani, de parca deja isi sarbatoreau invingatorul!

Mergeti si votati-va presedintele! ca de miine intram iar in normal… crize, pensii, vaicareli etc. pina una alta sa-i scandalizam pe Pesedisti, ca prea vor “legume” prin jur. desigur, au inceput acum fitilele ca se vor frauda alegerile de catre pedelisti. Liniste si pace in Zaragoza!

Acum aveti sansa sa va pisati pe toate aliantele prostilor, pe toate manipularile mass media, pe toate sondajele de cacat. Eu nu am votat PENTRU, ci IMPOTRIVA ipocritilor si lacomiei, impotriva antenei 3 si a marilot stiristi si moderatori care put de atita profesionalism, impotriva unor acuze nefondate cum ca in Timisoara toti erau niste prosti, numai ei destepti de dadeau in gropi etc etc etc.

Later edit (7 decembrie, dupa o noapte alba): Ii multumesc si eu tatalui meu din Ceruri ca a iesit Basescu!!!

2 responses to “Vot Zaragoza

  1. yeap. ne intoarcem acum fiecare pe la treburile noastre. mergem inainte si poate intr-o zi ne vom intoarce si din drum. cine stie…

    Like