Culmea maleficului…

Saptamina de miere pentru unii, saptamina de fiere pentru marii confruntatori ai tarii. M-am trezit din cu totul alt film, azi dimineata cind am iesit sa fac piata dintr-un market spaniol, realizind deodata ca abia ieri cautam ziarele in autogara Bistrita, iar acum ma mulam perfect conditiei de proaspata nevasta.

ei bine, ieri eram curioasa sa citesc cum “se scot” la liman jurnalistii din “marea miscare de rezistenta” si culmea e ca nu le-am gasit. chioscurile, nu ziarele. batea vint cu miros de placinte prin autogara. in fine… voiam confirmari. mai tirziu, tot ieri (ca sa nu ne incurcam), cind am cumparat cel mai tare ziar al Romaniei, m-a umflat si pe mine un ris malefic. era singurul care nu scrisese nimic despre confruntare. disparuse subit interesul pentru politica, tocmai cind “pumnul lui Basescu” lovise in plin si de data asta era real de-l trecusera naduselile pe adversarul lui. acum corect ar fi sa dispara si niste cariere jurnalistice, nu numai politice.

ca SOV i-a tras-o lu` Geoana e clar pentru toata lumea, asta e!, prietenul malefic la nevoie de cunoaste… numai ingramaditii de la Cotidianul inca mai cred ca Geoana a punctat in aceasta ultima confruntare. poate cu nevasta lui cea violeta din ale carei plete lipseau niste clame cu efect de mariposa… pentru prima data in viata mea m-am hotarit sa votez fiindca mi s-a facut rau de mutrele pesedistilor. erau unu si unu, adunati in spatele shtrumfului lor deghizat in elf, pe post de sustinatori carora le tremurau interesele la ciolan. dezamagitor sa vad printre ei pe Mircea Diaconu si pe Maia Morgensten, postata pe-acolo precum fecioara Maria, gata sa trinteasca o rugaciune, Doamne miluieste-ma cu un film de Oscar. Dinescu ma oboseste numai cind deschide gura, darmite sa mai si dea din aripi, in seara cu pricina le tot tinea deasupra capului, gata sa zboare la urmatorul partid, dracu mai stie… numai malefici peste tot. darul lui Geoana de la sfirsit ar fi trebuit impartit in mai multe exemplare membrilor propriului partid format din jdemii de aliante. numai lui Becali, saracu, nu ai ce sa-i mai faci, pe ala nu-l mai vindeca nici Coehlo. si cum a venit el sa-l injure pe Basescu la OTV si mai mult bine i-a facut cu dezvaluirile lui senzationale despre shprituri si whiskane si nevasta pe care presedintele o iubea, care io, Jiji, cu familie si nevasta (desi eu credeam ca si nevasta face parte tot din familie, ce fiinta naiva!). in rest e clar ca toti sintem niste prosti, numai el… razboinicul luminii… numai ei… cu creierele lor terfelite de bani sau in bani… hai sa nu fim totusi rai… despre asta inca mai avem multe de invatat de la altii mama lor de malefici ca nu-s in stare nici macar o biata trucare s-o faca la marele tzais.

din marea insula a bogatanilor Mazare nu avea cum sa lipseasca, avind in vedere ca din Constanta dadea sfaturi de pe panouri de prin toate intersectiile si subliminal le spunea oamenilor sa stea cuminti, sa nu faca scandal, ca uite ce patesc, vor trai rau, nu ca el. probabil ca victoria fusese prea previzibila pentru ei, mizind in continuare pe un prostanac, cind de fapt, astia sint cei mai imprevizibili oameni de pe planeta. se simt dintr-odata sclipitori si chiar cred c-o sa le iasa smecheria.

mai era un papleaca pe-acolo, prin marea coalitie, nu si ca aplaudac, sau poate nu l-am vazut eu, care a tot facut naveta pe la televiziuni in zilele dinainte, 1,90, ochi albastri, prost de bubuia, agresiv cum ii sade bine unui pesedist si cu un rinjet cit o pasta de dinti, Pop parca. s-a remarcat prin faptul ca ii intreruprea des pe interlocutori. cu ala nu era bine sa stea nimeni la discutii, mutra lui cerea doar citeva capete in gura, poate reusea sa-l trimita cineva la somn si sa ne scuteasca de aberatiile lui, dar apoi cine ne-ar mai fi facut sa ridem, ca era omul plin de glume mai ceva ca Pacala in satul lui. parea genul care si-o trage numai cind e nervos, altfel e flasc si obosit de marile lui responsabilitati pe care cine dracu i le-o fi dat. probabil tot vreun malefic de-asta, l-o fi pacalit cu drumuri prin strainataturi pe banii statului si cu europarlamentare frumoase de i-ar fi picat plombele si i s-ar fi prabusit boasele.

sigur ca nu traim bine, dar sa repete la infinit asta tocmai cei care n-au experimentat niciodata traiul prost, e culmea maleficului.

il votez pe Basescu pentru ca Geoana a cazut in toate capcanele posibile si imposibile care i s-au intins de catre “prieteni”, dovedind prin asta ca intr-adevar e un om slab. m-a convins sa pun mina pe stampila imaginea repetata pe care cei de la antena 3 au dat-o cu cei trei crai de la rasarit, unu si unu, sa pastram repetitia. il las deoparte pe Johannis, impins pe scena de o stupida inspiratie politica. chiar daca abia schita un zimbet pe un sfert de ecran, ailalti doi aveau toate datele necesare sa intre intr-un clip publicitar pe banii romanilor evident cu sloganul “noi sintem dovada ca traim bine pe spinarea voastra”. 1,90, freza pe spate, zimbiti, va rog, hahaha, ei nici chiar asa… erau niste mutre citibile, ce puteam vedea eu dincolo de rinjetele astea, m-a facut sa ma ridic de pe scaun si sa spun: votez impotriva voastra!, chiar daca nu-mi place nici Basescu… abia cind Geoana a recunoscut ca s-a intilnit cu SOV am realizat ca din pdv politic e terminat, indiferent ca ajunge sau nu presedinte.

deci miine sint la vot! numai evenimente speciale in viata mea… bine ca am atit de putini prieteni si nici macar malefici. cel putin am garantia ca atunci cind mi-o trage unul, din propria-mi vointa, acela imi e si sot si prieten si operatiunea relaxare se petrece fara cutite infipte in public. jur cu mina pe biblie. sau coran. ca tot un drac.

2 responses to “Culmea maleficului…

  1. Aşa, aşa, eşti un cetăţean de nădejde🙂

    PS – Am fost la Gaudeamus, nu ştiu dacă ai citit, cea mai mare înghesuială era acolo unde lansa Andreea Marin, deşi prin zonă se petreceau şi lucruri mai bune. Deh, încă ne place să vedem maimuţa…

    Like

  2. ma pun la curent acum cu tot ce-ati mai scris/facut voi. acu nu fi rau! inghesuiala era si la raduleasca, de ce sa nu recunoastem si valoarea celeilalte divinitati? oricum un lucru e clar. mihaela isi va primi banii, la andreea am ceva dubii :)))

    Like