Update…

Lucrez în jur de cinci ore pe zi la manuscris. Azi, însă, pentru că n-am avut cursurile de spaniolă, fiind pe ultima suta de m cu finisarea primului capitol, mi-am pus în cap să-l termin. Dupa 8 ore de lucru, fără pauză, în care am fumat doar 2 țigări, mă uit la el în sfîrșit mulțumită. Experimentez o nouă formă de răbdare. Nu țin minte să fi făcut nici unei alte lucrări atît de multe corecturi. Nu voi fi în stare să cos goblene/uri sau să termin un puzzle de 1000 de bucăți, sau să calc la dunga niște pantaloni. Era să zic niciodată, dar în ultima vreme am făcut lucruri și treburi de care nu credeam că voi fi vreodată pasionată.

În fine, nici nu știu cum de am trimis primul draft la citit unui editor acum ceva vreme. În primul rînd a trebuit să schimb toate verbele de la timpul prezent la trecut, să tai fără milă locuțiuni adverbiale și conjucții adversative, repetiții de idei. În al doilea rind a trebuit să verific pentru a zecea oară kilometri, să calculez distanțe și să verific poze.

IMGA0533

O să am ca replică viitoare “între capitolul 1 și 2 m-am măritat”. ha! cu cel pe care l-am găsit în capitolul 3 epilog. de doua ori ha!

8 responses to “Update…

  1. De ce esti rautacioasa si vorbesti numai despre bunatati la care unii muritori nu au acces? De ce nu spui si tu “Ma duc sa mananc o.. eugenie. Sau o savarina. Sau un Snickers”..

    Ai idee de o perioada aproximativa in care o sa putem cumpara cafea cu lapte in librarii? Ca mor aici de nerabdare!

    Like

  2. Mirela, ia trei pungi de biscuiti, faramiteaza-le si toarna crema peste ele, ce naiba.. maninci o saptamina din salamul asta… bineinteles crema sa fie facuta de casa, biscuitii ai voie totusi sa-i cumperi… nu ma enerva ca pun si poze cu salamul meu 😛

    n-am idee cind iese cafeaua mea. dar cred ca putem sa experimentam impreuna rabdarea. daca mi-a luat 2 luni sa corectez un capitol, inchipuie-ti ca dureaza de inca doua ori pe atit la cellalte doua. noroc ca ultimul e mai scurt.

    pe urma vin factorii ailalti, editori, redactori, tipografii, factori care nu mai depind de mine. deci la anul :)))

    Like

  3. Of, cred ca o sa trebuiasca sa te mituiesc pentru.. nu stiu, manuscris. La anu’, auzi! Las’ ca iti aflu eu “pretul”:)) Desi, pana una alta, eu sunt cea datoare tie pana peste cap..

    Like

  4. 182 de pagini, cu font de 11? si e doar primul capitol?! cate volume vrei sa scrii?!
    oricum, succes! sper sa primesc un exemplar cu autograf 🙂

    Like

  5. ellaida: un volum, atit! ajunge… si inca am taiat foarte mult. daca ai chef de calatorit in Medgidia sau Constanta, dam si autografe, desigur… oricum incep sa realizez ca mai e pina voi vorbi despre lansare.

    mireille: I`m priceless… dar pe de alta parte nici nu fac favoruri, asa ca n-ai de ce sa-mi multumesti : D sa terminam ce ne-am propus si pe urma mai vorbim.

    am auzit ca e frig rau in Romania. pe-aici inca sint 19 grade : D

    Like

  6. El metodo Gronholm – habar n-aveam ca a fost ecranizata, am vazut-o pusa de amatori la Montréal, cel putin în spaniola, si am vazut-o pe afis la Barcelona în 2007, autorul e catalan. Am recunoscut ceva fete din “Lucia y el sexo” si “El otro lado de la cama”, chiar din stravechiul “Vacas” în trailer…chiar interesant.

    Cartea ta e povestea calatoriei?

    Like