In lucru…

Lucrez incet, dar lucrez. sint abia la pag 17. si cam asa arata primele pagini imprimate din Cafe con leche. par mizerabile, dar abia acum, in timp ce introduc corecturile, simt ca se asaza toate drumurile mele.

spalt3

spalt2

spalt1

Abia astept sa scap de manuscrisul asta.

PS: Si dupa ce pun punct primul lucru pe care il voi face, imi voi lua bilete la Opera. 😀

6 responses to “In lucru…

  1. 1. Fotografiile postate de tine aici (spalturile) inseamna istorie, sa stii 🙂 Istorie literara.
    2. Multumesc ca te-ai tinut de cuvant cu dulciurile virtuale. Inca mai visez la sarailii si baclavale facute in Dobrogea, ca astea din cofetariile bucurestene nu ma fac sa am amintiri a la Proust 🙂 Si nici suberek nu gasesc aici 🙂
    3. Ma bucur tare mult ca ti-ai gasit jumatatea iar partea cu oficializarea imi suna asa, ca in povestile terminate frumos. Sunt convinsa ca el este un om care te face fericita. Cu mult drag, toate gandurile mele bune.

    Like

  2. la opera,ha!
    si io vreau,da’ deocamdata ma duc marti la tudor gheorghe,ce sa fac am si io o slabiciune,chit ca mi-am facut o maaare gaura in buzunar,dar merita!

    Like

  3. to-morrow: multumim de urari. esti o draguta ca intotdeauna. una peste alta cred ca meritam si noi un happy-end, ca-n orice poveste cu sfinti si capcauni. sigur ca trebuie sa le multumim celor din urma fiindca fara ei am fi crezut, poate, ca traim in basme, nu in viata reala. 🙂

    ceau: stii ca ma tin de cuvint, nu numai de cuvinte 🙂

    o duminica placuta sa aveti!

    Like

  4. Alo, va rog, referitor la cartea cu autograf, sa respectam coada si sa nu facem favoritisme 🙂
    Pai ai o lista…H-N Ursu, to-morrow, ceau, xxl, umma, LoRe, DeMaio, M, eu 🙂 si tot asa…si daca nu mai ai chef sa apari in Ro la ‘lansare’ tot nu scapi: faci un colet cu cartzulii semnate pe care sa-l ridicam/platim de la editura….

    Vodky se descurca.

    Like