La plăcinte înainte… la înșelat înapoi (?)…

 

placinta 1

le-am facut aseara inainte sa ne uitam la filmul “Infidela” (pe care nu-l văzusem și nici acum n-am reușit să-l văd pe tot, am adormit amîndoi la reclame, imediat după ce Richard Gere l-a omorît pe amant)… ehe, s-au dus vremurile cînd era el American Gigolo și fericea alte femei…

Mi-a spus azi dimineata Vodky continuarea, cică soțul a scăpat cu fața curată și au trăit fericiți în căsnicie pînă cînd s-a terminat genericul. Și iar nu înteleg de ce trebuie sa plătească amantul… “dragă, zice Vodky, e așa o chestie de bun simț să nu te încurci cu măritate și insurati!” “nici dacă se aruncă ei în brațele tale, cum a făcut aia de-aseară?” “Mai ales atunci!”. Sunt curioasă ce va zice după 7 ani de căsnicie.

Totuși, știu din surse sigure că însuraților le place tare mult filmul. Probabil pentru că mereu ar dori să scape cu fața curată ca Richard Gere și niciodată nu reușesc.

Cine a zis că alegerile sînt ușoare?

19 responses to “La plăcinte înainte… la înșelat înapoi (?)…

  1. ambasadoarea: sa zicem ca da pentru prima incercare : D

    tuvia: au fost cu brinza de vaca sarata, luata de la un magazin romanesc, ca am vrut sa fie totul a la rumana… cit despre richard ala… stiam eu ca avem gusturi comune :D… dar mi se pare totusi ca nevasta a scapat cu fata curata sau m-a pacalit iar Vodky?

    Like

  2. Bai, placintele arata asa cum trebuie. Cum de ai reusit sa le rumenesti exact cat trebuie? La inselat se vede ca nu te pricepi, e treaba complicata :)))

    Like

  3. 1. mr gere rulz 🙂
    2. placintutele sunt extrem de ademenitoare, mi-au facut pofta imediat! Ma duc sa cumpar, ca eu nu sunt priceputa la preparat placinte, dulciuri etc.

    Like

  4. pai, xxl, e o regula si aici. mie ori imi ies din prima lucrurile, ori deloc 😀 tu pe unde mi-ai umblat, huh?

    to-morrow: nici eu : D, iar daca mie mi-au iesit inseamna ca e bucataria nu e asa mare filosofie cum s-au dat smechere atitea cucoane. deci pofta buna, madam 🙂

    vimax: si mie tot de la merdenele mi s-a tras, ca in spania nu gasesc asa ceva. astia-s varza la cocareli… nu mai mult decit englezii, dar tot varza.. . asa ca mi-am suflecat minecile. eeee??? o fi bine asa???

    Like

  5. bai, mie mi-a placut filmul, poate pt. ca mi-a confirmat parerea despre ce presupune o obsesie si cat de departe poti merge in ceea ce o priveste pe ea, sau ce inseamna furia si pierderea controlului in ce-l priveste. din cate imi aduc aminte (stiu ca l-am vazut la cinema cand a aparut , deci sunt ceva ani), sfarsitul e destul de ambiguu si fara sa-mi raspunda la toate intrebarile. Pe scurt, mi-a placut mai ales prin prisma faptului ca a determinat ceva discutii aprinse intre mine si o amica (cu care il vazusem).

    Like

  6. gia: si mie mi-au placut scenele de sex… n-am vazut tot filmul dupa cum ziceam, dar probabil si-a pierdut richardut controlul fiindca niciunui mascul nu-i place sa i se taie macaroana in fata altuia mai tinar si mai viril decit el. nu??? ca pina la urma totul se reduce la potenta. unii uita sa mai seduca, altii oricum n-au stiut niciodata.

    cccornel: uite un om serios aici 😛 pai 9 euro minim (in Romania), asa ar trebui sa fie. dar nu e. dilema e in capul editorilor.

    Like

  7. mujer,io n-am vazut filmul,habar n-am ce-i cu el,dar am vazut imaginile pe care le-ai pus si ma gindeam asa,io,cine-o fi tinrelu’? ca batrinelu’ e fumat…si cind colo ce sa vezi,tinerelu are singe espagnol sau sud american sau..ca tot de acolo se trage,exact cum mi-am inchipuit!
    ce ti-e si cu intuitiile astea fomeiesti!

    Like

  8. Hai ca tot cautam un film de vazut si chiar daca tu ai adormit, eu ma risc; deh, m-a prins traileru’

    Iar placintele arata yummy.

    P.S. Fosta She’sDead aici, am schimbat nickul sa nu zici ca te mai sperii :)))

    Like

  9. sherin: haha, asa, femeie… ca bagai spaima in toti nu numai in mine, dar crezi ca astia ai mei indrazneau sa mai zica ceva??? oricum vad ca si tu esti o plimbareata 😀

    (ps: sa-i spui lui Gia de mai sus daca ti-a placut filmul, sint sigura ca abia asteapta sa se contrazica : )

    (ps1: n-am vrut sa adorm, ma… dar… stii si tu cum e :D)

    ceau: bun tinerelu, nu?? ei bine, l-a omorit bosorogu ala de richard, care in ultima vreme numai roluri siropoase joaca. si de fapt nici nu tin minte sa fi jucat in vreunu ca lumea, doar a avut noroc de bunaciuni ca partenere, nu ca ar fi el mare seducator.

    deci l-am rezolvat si pe asta!!!

    Like

  10. Imi dau seama ca nu ai vrut, dar m-am gandit ca daca ai adormit nu este decat un alt film despre oameni care inseala. Bine, nu ma astept la ceva spectaculos, ma uit pentru papuselul ala tanar :p…dar nu vroiam sa aflu ca moare 😦

    Like

  11. :))))

    ei.. ei.. dupa moartea lui nu mai avea rost sa stau treaza. dar eu zisesem in insemnarea de mai sus ca moare amantul, un comentariu in plus ce mai conta? sa-mi spui totusi cum s-a terminat. daca ea a aflat ce-a facut barba-su. ca barba-su a aflat ce-a facut ea. pe mine asta ma roade si nu mai am de unde sa iau filmul si nici nu vreau sa caut recenzii.

    Like

  12. Citisem si mai sus, dar ma gandeam asa cand am citit si-n comentariu ca nu vroiam sa aflu :)))

    Acum l-am luat. Mi-e cam somn, dar sunt curioasa, asa ca dau play. Te-anunt si cum e cu barbatu-su daca rezist azi pana la sfarsit. Daca nu, mañana 😀

    Like

  13. Stii ca bobonelul a primit un glob de la o gagica si sotul ii crapa capul cu el si il ia inapoi acasa ca doar i-l facuse el cadou neveste-sii. Bineinteles ca intr-o zi tipa vede globul ala inapoi acasa si-si da seama ca asta a facut ceva. Pana la urma Gere marturiseste ca l-a omorat, arunca vina pe ea sa o faca sa se simta vinovata ca l-a inselat si a ajuns sa-l omoare pe ala si la sfarsit nevasta infidela propune sa vanda tot si sa se mute pe o plaja in Mexic ca sa nu-i mai gaseasca politia.

    Filmul nu e cine stie ce, adica nimic din ce n-am mai vazut, dar nu pot spune ca mi-a displacut.

    Like

  14. de unde tragem concluzia ca dar din dar se face rai! unde speram ca a ajuns nefericitul amant pentru placerile nenumarate la care a supus-o pe infidela… asa, de dragul povestii… domne, sa mai fii amant in ziua de azi!

    Like