De vara…

Incepem cu ce e mai important.

Ţîţeeeeee….

tite

titeeee

titeeeeeeee

micky mouse

(ok, cu asta din urmă chiar am exagerat… dar singurii sîni mişto la ora aceea erau ai unei siliconate, am trecut peste ea însă că se vedeau urmele de cusături din jurul sfîrcurilor. Vorba aia: ce-i frumos şi lui Dzeu îi place, numa’ să fie natural)

Gagici…. (singurele bunaciuni de pe plaja din Coma-ruga)

gagica1
(asta i-a plăcut lui)

gagica2

(asta mi-a plăcut mie… merge şi viceversa)

Copile pe gustul meu

copchila

copchila1

kidutza

kidutza1

Pui…

Dacă tot sîntem la capitolul copii, iote ce-am găsit… am avut si eu porcarii de-astea pentru baie… (nu mai am 😦 )

pui

Diamante vii… (cum spunea cineva intr-un comentariu mai jos)

diamante vii

O inserare…

inserare

O plimbare de 8 kilometri (în amintirea vremurilor de pe Camino)

pe plaja

Picioare… (nu de pelerin)

picioare

Dimineata… in Comaruga

comaruga

Palaria lui

palaria lui

Palaria mea

palaria mea

Baywatch… (sau cine ne păzea!)

baywatch1

Pesti veniti la biscuitii mei…

pesti

Prînzul cu el bacalao… (ai, como me gusta…)

bacalao

Şi o cafea pentru voi (să nu mă înjuraţi că vă fac poftă de vacanţe :D)

eeeee

(pozele mai clare sint făcute de el, alea mai naşpa de mine…)

Şi o melodie cu care-mi începeam mai demult dimineţile cînd mă pregăteam de slujbe, visînd la mare, la soare, nisip etc.

Deci… cum spuneam… nu mă înjuraţi, da? al dreacu Iglesias, ce gagici are…

4 responses to “De vara…

  1. ce pofte da vacanta,mujer,ca a si trecut…da’ a foooost un vis:sf.gheorghe delta!
    care mai puteti,care mai poftiti mergeti repede ,pina nu se strica si asta ca vama
    momentan e inca un mic colt de rai!

    Like

  2. ce bacalao femeie,asta nu e cod?
    sa papi tu la sfintu’ pestic de toate neamurile ,preparat de tanti tatiana,in sapte mii de feluri ,o saptamina intreaga numa’ d-astea si tot ai mai minca!
    si face bine si la silueta!

    Like