Prajitura de mere trasa in caramel

Treaba cu Posta nu s-a rezolvat inca, deci o lasam balta pina la aflarea deznodamintului, ca unul va fi, chit ca mai sun o data doar de dragul de a-mi zbiera ce mi-a mai ramas din plamini.

Sa trecem la alte lucruri, ceva mai neserioase, dar pofticioase. Ca de exemplu, prajiturile. Un felu` doi mai sofisticat nu poate sa iasa din miinile mele (nu inca!), dar se pare ca la prajituri am un talent nativ. Imi ies din prima. Si nu vorbesc de clatite, pe care le azvirl in aer inca de la 13 ani. Pacat ca mi-am descoperit aceasta indeletnicire asa de tirziu, dar stiam cumva ca pina la urma bucataria nu e asa mare scofala. Nici nu stiu de ce se tot pling muierile astea ca vai, ce mai stau ele la cratita. Ma rog, mie-mi place sa-mi miroasa in casa a praf de vanilie, a mere, a ciocolata, caramel si sa sforaie cuptorul in legea lui, in timp ce eu imi vad de ale mele. Sigur ca de fericire ca mi-a iesit si mie ceva, m-am laudat in stinga si in dreapta. Astfel am aflat multe lucruri noi despre mine.

Cel putin una dintre prietenele mele nu m-a crezut ca eu am facut-o, a trebuit sa ma fotografiez cu toate oalele minjite de caramel, linga tava plina de minunile astea si proaspat scoasa din cuptor si sa mai si jur ca sint singura acasa si nu mi-a suflat nimeni ce si cum sa o pregatesc. Bineinteles ca mi-a suflat mama secretele (pe messenger, deci nu se pune…) si chiar nu inteleg de ce oare mutra mea nu e de incredere cind vine vorba de bucatarie.

Un alt amic m-a banuit ca-i trimit poze scanate din reviste culinare.
Iar o alta m-a intrebat total nedumerita: “Da`, ce te-a apucat?”

Ia ca m-am enervat! Ori eu, ori cratita…

Iat-o cit e de insiropata!

prajitura-de-mere

Desigur, va puteti servi si chiar linge pe DGT!

12 responses to “Prajitura de mere trasa in caramel

  1. reteta, bre, reteta! e cea mai importanta parte din subiect si vad ca nu-s singura care urla dupa ea. vreau sa ma ling pe deshte, da’ nu merge decat dupa ce fac nenorocirea asta de prajitura. pai se poate?!

    sa ai o zi dulce!:)) with a little help from.. you, om avea si noi.

    Like

  2. bai, deci io daca mai traiesc patruj da ani d-acu nainte tot n-o sa tin minte zilele de nastere, deci hai la multi ani cu sanatate maxima, daca e, iar daca nu, tuvio, te bat! 😀

    Like

  3. v, n-o bate!!! lasa ca nu e asa mare haz in zilele astea, stii tu 😀

    tuvia: deci la tine e “BAstarda”… de cind am pus-o in circuit m-am gindit in mod special la tine… multam pentru urari and music!!!

    mirela and company: vine si retetaaaaaaa, rabdare!!! sint prinsa cu un diavol pe-aici….

    Like

  4. voila si reteta:
    se rad vreo 8=10 mere peste care se pun 2 cani cu zahar, 3 oua. praf de copt si se lasa putin la macerat vreo 15 minute. apoi se pune faina, dar nu cit sa se faca o coca tare. se toarna in tava si se pune la copt.

    separat se fierbe o cana de apa si o cana cu zahar din care se prepara siropul. dupa ce se topeste zaharul, se adauga jumatate pachet de margarina si cacao.

    Dupa ce se scoate prajitura de la cuptor si dupa ce se raceste, se tai in patratele sau triunghiuri si se toarna glazura de cacao peste. nu e mare scofala, asa ca dati-i bataie… :D:D:D

    Like