Cu povestile la Kilipirim

Dupa doi ani de la lansare, timp in care au avut parte numai de aventuri groaznice, despre care nu mai are rost sa amintim, Capsunici si Capsunica, cele doua personaje principale au ajuns si la a opta editie a Targului de Carte Kilipirim.

La ediţia din acest an, cartea poate fi gasita in standul editurii Krypton, nu la Akademos, unde de fapt au fost publicate. Astea-s ca buruienile rele, zici ca mai au putin si mor pe piata cartii, si deodata mai scot capul pe la cite vreun tirg. Nu ca n-as face eforturi de resuscitare a lor si de gasit solutii sa le scot mai degraba din tara, ca daca le mai sugruma mult cei de la Akademos, n-o sa mai iasa nici un cico zborsit de capsuni din ele.

Noroc ca se mai gasesc prieteni care sa le gazduiasca prin standuri. In fine, le gasiti la Krypton cu reduceri cu tot.

Uite si o poza de coperta pe vremea cind personajele se nasteau zglobii din penelul lui Mathias…

balada-capsuni

11 responses to “Cu povestile la Kilipirim

  1. apropo.. ti-am multumit pentru carti? daca nu, sa-mi amintesti sa o fac:)

    saru’mana (aka salut + merci)!

    Like

  2. Iti vine a crede ca am poza “capsunilor” printata, intr-o mapa, din vremea cand adunam ilustratii reusite din cartile pentru copii?!

    Like

  3. da??? ce marfa!!!
    o sa-i zic lu` mathias sa se bucure, ca el, saracu, nici acum n-a primit exemplare din drepturile de autor.

    daca vrei sa-ti completezi colectia, spune-mi! sharuim imediat : )

    Like

  4. Nici prin gand nu-mi trecea ca autoarea “capsunilor” e asa de tanara 🙂
    Imi mai plac ilustratiile din “Domnita Azaleea” – din copilarie (dar nu mai am cartea 😦 ). Tie ce-ti placea sa citesti, pe atunci?
    Si ramane sa sharuim, super!

    Like

  5. eu inghiteam tot ca pelicanu, dar “aventurile lui habarnam” si “cipi, acest pitic urias” erau preferatele mele. si mai erau ilustratiile din cartea cu “marile legende ale lumii”, alea din “aleodor imparat”, care speriau toti copiii de-atunci, numai pe mine nu :))))

    o stiu si pe “domnita azaleea”.
    eh voila, ti-am trimis o invitatie la sharuit, madam : D

    Like

  6. “Aventurile lui Habarnam”?
    Cred ca o invatasem pe de rost :):
    “Marile legende ale lumii”, aveam (am) o editie frumoasa, cu poze colorate, cred ca sunt reproduceri dupa desenele vremii, stii genul de desen naiv, (ii zic “naiv” pentru ca arata disproportionat, dar induiosator).
    Dar “Legendele Bihariei” ori cum le mai zice, si alea erau superbe!
    Cat despre “Cip”, imi pare rau, dar nu mi-a ajuns in mana niciodata si sunt curioasa, ca tot aud de el!
    Si nici pe Aleodor nu-l cunosc 😦

    Like

  7. Numele meu este Daniel Ionescu, sunt din Ramnicu Valcea si am ajuns pe blogul Dvs. cautand pe google cartea ”Legendele Bihariei” de Al. Mitru. Imi aduc aminte ca, la varsta copilariei, cartea aceasta m-a impresionat foarte mult, iar acum o caut pentru fetita mea de 9 ani. Problema este ca nu o gasesc! Nu vorbesc de vreo reeditare, dar nici la biblioteca. Am o cunostinta foarte buna la Biblioteca ”Antim Ivireanul” din Valcea, care mi-a facilitat cautarea atat la sala, cat si la fondul de imprumut, ba, mai mult, a solicitat un imprumut interbibliotecar altor biblioteci din tara. Raspunsul a fost acelasi de peste tot: nimeni nu are cartea ”Legendele Bihariei”. Incep sa ma intreb daca aceasta carte chiar a existat cu acest titlu, sau ma insel eu.

    Imi puteti, va rog, confirma (sau infirma) daca a aparut vreodata cartea ”Legendele Bihariei” de Al. Mitru? Sau, daca stiti, cum altfel se mai numea cartea in care aparareau legende precum (e teribil ca inca mi le mai amintesc!) cea a Oltului si Muresului (care il aveau ca tata pe Hasmas), a insulei Popina din lacul Razelm, a viteazului Dapix si fiica lui, Gebila, povestea despre Sipot s.a.

    V-as fi recunscator pentru un raspuns, indiferent care ar fi acela.

    Cu multumiri anticipate si cu scuze pentru o astfel de abordare,

    Daniel Ionescu
    Ramnicu Valcea

    Like

  8. Da, cartea exista. se numeste “Tara legendelor” si in ea este si legenda pe care o cautati. eu am cumparat-o acum 4 ani dintr/un anticariat. incercati pe la anticariate.
    am donat anul trecut bibliotecii din medgidia o parte din cartile mele pt copii, dar de unele dintre ele nu am putut sa ma dezlipesc, printre care si aceasta, inteleg perfect de ce.

    deci incercati sa cautati cartea cu titlul acesta “Tara Legendelor”, sint acolo toate.

    o sa va sterg numarul de telefon de pe blog, pentru protectie. tineti-ma la curent, daca nu gasiti cartea, vi-o dau eu pe a mea, sa vedem cum ca nu sint in tara.

    Like