Cultura romana in Spania

doua reclame la unul din canalele tv. sau poate la mai multe, n-am stat sa contorizez. intr-o reclama la carti apare numele lui Eliade. iar in alta cu si despre muzica, Florin Salam la loc de cinste. alaturarea mi s-a parut cel putin ironica.

altceva… 1. nici spamurile nu mai sint ce-au fost odata, 2. nu se stie niciodata cind da peste tine o urgenta, iar 3. pentru capul plin de tarite al blondelor n-are sens sa ma mai dau in stamba. ajungi intr-un punct cind ti se face dracu lehamite sa mai si reactionezi.

pina la urma, asa de pe drumuri adunate, vezi cum sta treaba cu dragostea pe coclauri, punct comun de intilnire de data asta Barcelona, apoi pricepi in sfirsit ca nici macar gospodinele nu mai inghit lebede cu fulgi sau fara, si cea mai misto constatare e ca de fiecare data cind plec din tara vin sponsori sa sponsorizeze proiecte la care am renuntat sau mi se fac propuneri de joburi fascinante. plm, numai intr-un cacat de contratimp am fost toata viata. dar bine ca se ridica ziduri in casa ta, dupa 32 de ani, lasii tot in lipsa actioneaza. ma rog…

8 responses to “Cultura romana in Spania

  1. Redactasem astazi ca, pe langa cartea ‘Dezgolita’ a academicienei spaniole Lola Beccaria, am reusit sa cumpar si primul volum al ‘Noptilor Dezgolite'(desi, crede-ma, ca ma simt de parka ar fi fost ultimii mei bani pe anul asta: acum le am pe amandoua ‘Noptile’)..fa bine te rog, frumoasa domnisoara si, pentru importanta culturii in relatiile internationale, fa 3 lucruri pentru mine:
    1. fa-mi reclama la editori, dar mai ales la cei care sa ma angajeze cu salariu si carte de munca sa le scriu articole
    2. da-mi tu “Strugurii s-au copt..’ dar si urmatoarea ta carte for free, asa ca Adeluta(sper ca nu sunteti in competitie)
    siteul meu are nevoie si de colaboratori si de bani dar si de reklama here & abroad..eu tin la tine si consider ca m-ai ajutat chiar numai pt. ca te-ai purtat frumos cu mine si mi-ai recunoscut permanent meritele in public..te plac foarte mult de la distanta, cu toate ca nu sunt innebunita nici dupa copii dar nici dupa civilizatia orientala.
    Lasa-ma in pace cu Dumnezeii si te rog ajuta-ma: here & abroad, please!~

    Like

  2. Iar tu?! Mai amy iti dau ce vrei tu, numai refa-te, nu e bine sa ajungi asa, am si cartile , ti le trimit…sincer, thank you for flying with us…
    Mi-e dor de spamurile de alta data…cind ne anuntau ca am cistigat ceva la loterie.

    Like

  3. haha, ce lume colorata si disperata… bai, editorilor, publicati-o, dragilor, pe amycommunications sa muste si ea din glorie, mama ei de scriitura, de ce sa nu fie domnilor si ea in raft??!!!! haida bai, ca e rost e scriitor fara pretentii, pregatiti contractele!!! si stiti mai departe ce aveti de facut, lasa, nu trebuie sa le si respectati, unde s-a mai pomenit asa ceva in romania??? si who the fuck is adelutza? the girl next door? uuuuuuuu, mama…. si-acum mai schimba dreac placa aia ca ne-ai sictirit pe toti!!!!

    ione, crezi ca se prinde de data asta???? bai si ce de bani cistigam si io in spamurile alea!!!!…

    Like

  4. ..draga mea, am plecat si te las sa ai ultimul cuvant, ca doar e siteul tau. Si observ ca ti-au ajuns la urechi comentariile mele asupra cartilor tale pe care le cumparasem, cu ultimii bani, doar pentru ca eram convinsa ca esti normala la cap(alea 2 volume de ‘Nopti’) pe care le-ai publicat.
    D.p.d.v. personal(ca numai de astea esti in stare, se vede) nu imi retrag niciunul din cuvintele pe care le-am enuntat, oriunde, despre tine(nici pe cele bune dar nici pe acelea..profesionale).
    Oricum, le recomand tuturor acelora care nu vor sa se futa cu diavoli pentru a avea vieti(sexuale normale, printre altele), sa nu citeasca FHM dar sa prefere revista Esquire, despre barbati si ale lor orgasme..chiar daca aici sunt ceva mai mult intelectuale. Pusi, frumoaso!!

    Like