O intreb

ma, tu nu-ti dai seama ca ai fost ironizata?
zice: nu, ti s-a parut.
bine, alta pe care trebuie s-o evit.
zici c-am aterizat din anglia fix in conjuratia imbecilelor. si nu pot decit sa ma invinuiesc pe mine ca n-am avut ce face cindva decit sa ies din vizuina mea ca sa fiu draguta. de ce dracu ma mai chinui ca oricum toata lumea stie ca sint scorpie.

poate de-aia i-am si dat lui tora mai repede la desenat capitolul cu “parasutisme”. cind ma vad cu el, destul de rar, si tot in orase diferite, parca sintem doi handicapati scapati dintr-un cuib de cuci, si in orice vagauna ne-am baga se face liniste brusc printre clienti. pe urma ne-aducem aminte cum cinta el la chitara facind pe greierul, long time ago, cind inca mai credeam amindoi ca tot ce zboara se maninca. “in viata mea nu mi-a fost mai frica decit in fata copiilor alora”, zice el. “sa nu ma mai pui sa fac asa ceva ca te omor. da-ncoace, ca-ti aranjez eu parasutele”.

pe urma incepe prosteala.

(cintec si caricatura de Tora)

9 responses to “O intreb

  1. apropo de balasz, imi place tare mult dintre niste piese ale lui, pe care le aveam de acu ceva vreme. o varianta doar cu voce si chitara, mai calda decat cea pe care o inregistrase el.

    Like

  2. ziceam de “i’m weak”, of. tocmai am descoperit functia semnelor “mai mic”, “mai mare” intr-un comentariu.

    Like

  3. astea-s ca fazele alea cu ioana popescu pe seama careia ne-am distrat cindva. te ia si mila cind ironizezi pe cineva si ala iti multumeste ca l-ai bagat in seama. ma oftic doar ca universul e finit. si mai am o tipa blonda care asteapta sa-i dau drumul la comentarii, ma crezi ca mi-e frica?

    Like

  4. da’ ce-mi place cum canta nenea asta la chitara. zici ca e luat dintr-un film de Tarantino 🙂

    “tara ne permite” lol. e de retinut expresia asta :))

    Like

  5. ziceam de o alta voce, z:) pe piesa asta nu l-am auzit pe el decat “sintetizat”, deci nu atat de cald.

    apropo de “nebun”, mi s-au povestit si mie diverse amintiri-in-camasa-alba. am impresia ca erai si tu pe atunci la aceeasi redactie.

    Like

  6. m, fata, taci tu, ca nu-mi place birfa. io nu stiu nimic, ca si acum, si-atunci vinam prepelite si nici nu stii cit adevar e in treaba asta.

    acum, mai nou, spargatorii de redactii dau de mincare la lebede. deci nu ne mai pasa, e asa un fel de silentium printre zburatoare maiastre de n-ai idee…

    lasa ca vremea nebunilor nu trece niciodata. vin altii, si altii, fato… mai dirdiie unii, mai scot camesile de pe ei altii…

    Like